Szkolenie Design Thinking w praktyce

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt. “Sketchnoting i myślenie wizualne” oraz “Design Thinking w praktyce”. 

Szkolenie z Design Thinking odbędzie się 26 kwietnia w godz. 12:00-20:00, natomiast szkolenie z Sketchnotingu odbędzie się 27 kwietnia w godz. 10:00-18:00 w INKU Inkubatorze Sektorów Kreatywnych. Nasi prowadzący to Ania Staśkiewicz i Jakub Cichocki. Dodatkowo zorganizowane zostaną spotkania online w wymiarze łącznie 4 godzin, które zostaną ustalone wspólnie z prowadzącymi i uczestnikami szkolenia. Po ukończonym szkoleniu każdy z uczestników oraz każda z uczestniczek otrzymają certyfikat.

Istotą warsztatu Design Thinking jest zrozumienie idei projektowania usług w oparciu o człowieka i jego potrzeb. Nabycie umiejętności zastosowania metody Design Thinking, w tym kolejnych etapów projektowania, tj.: empatyzacji, definiowanie potrzeb, generowania pomysłów, prototypowania oraz testowania. Celem praktycznym jest uzyskanie kompetencji

posługiwania się narzędziami realizującymi ideę projektowania usług w oparciu o realne potrzeby. Umożliwienie korzystania z metody Design Thinking w realizacji projektów firm, organizacji oraz własnych celów. Cały warsztat oparty jest na pracy praktycznej uczestników. W trakcie szkolenia uczestnicy przechodzą cały proces w praktyce, aby jak najlepiej poczuć i poznać metodę.


Czego będzie dotyczyło szkolenie?

- Empatyzowanie: Najważniejszy etap stojący zawsze u podstaw każdych warsztatów Design Thinking. Głównym celem empatyzacji jest odkrycie potrzeb i przyzwyczajeń Klienta lub innej osoby stojącej w centrum Design Thinking. To tutaj otwieramy się na wszystkie przemyślenia i obawy drugiej osoby, minimalizując obszary niewiedzy. Bez informacji zwrotnej uzyskanej na tym etapie pozostałe kroki mogą okazać się nieskuteczne.


- Definowanie potrzeb: Kolejnym krokiem Design Thinking jest zdefiniowanie potrzeb na podstawie uzyskanych wcześniej informacji. W tym miejscu możemy wcielić się w naszego Klienta i dostrzec nie tylko jego potrzeby, ale także wartości, czy dylematy życiowe. Niezwykle istotne jest odpowiednie podejście i bezkrytyczne spojrzenie na drugiego człowieka.


- Generowanie pomysłów: Na tym etapie mamy do czynienia z prawdziwą eksplozją kreatywności. Znając już problemy, rozterki czy wartości naszego wcześniejszego rozmówcy czas na generowanie pomysłów. Te mogą być zarówno przyziemne jak i  nieprawdopodobnie szalone. Wszystko w rękach oraz głowach zespołu projektowego.


- Prototypowanie: Po zapisaniu dwudziestu, pięćdziesięciu, a nawet stu pomysłów pora na zaplanowanie ich wdrożenia. Uspokajamy — nie każdy pomysł będzie nominowany do tego etapu. Prototypowanie prowadzone jest wyłącznie na kilku propozycjach. Wszystko podparte demokratycznym wyborem uczestników Design Thinking


- Testowanie: Z prototypowanych wcześniej pomysłów wybieramy te, które naszym zdaniem są najkorzystniejsze do wdrożenia. Może być ich kilka lub jeden konkretny. W miarę upływu czasu można sięgać po kolejne z nich. Implementacja wyników Design Thinkingu to jedno, ale równie ważne jest testowanie, dzięki któremu możliwe jest skonfrontowanie słuszności założeń z rzeczywistością.


Informacja o prowadzącym: Jakub Cichocki

Trener biznesu, rozwoju osobistego, organizacji pozarządowych, konsultant kryzysowy, coach, menedżer sprzedaży. Z wykształcenia pedagog specjalny, absolwent psychologii biznesu oraz coachingu, szkoły trenerów biznesu Akademii SET. Zwolennik nauki przez doświadczenia, w tym także outdoor learningu. Specjalizuje się w szkoleniach: liderskich i menedżerskich, szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Pracuje i szkoli także w zakresie równowagi w życiu zawodowym i osobistym, zarządzaniu stresem, inteligencji emocjonalnej zarządzaniu różnorodnością. Wspiera wprowadzanie zmian wykorzystując narzędzia takiej jak: coaching, mentoring, facylitację, design thinking. W swej pracy stawia na wiedze opartą na doświadczeniu. Prowadzi też projekty związane z etykietą biznesu w różnych obszarach jej funkcjonowania i kreowaniu marki osobistej W codziennej pracy wykorzystuje takie narzędzia jak: MTQ Plus i MTQ 48 – badania odporności psychicznej, Extended DISC.

Zawodowo 20 lat doświadczenia menedżerskiego w dużych organizacjach. Ostatnie lata to doświadczenie w pracy jako trener. W swych szkoleniach łączy teorię z doświadczeniem i pasją. Poszukuje rozwiązań nieszablonowych oraz wykorzystuje w nauce praktyczne działanie i doświadczenia. Współtworzy i wdraża programy rozwojowe w organizacjach, wspiera w poszukiwaniu nowych, nieszablonowych rozwiązań. W swoich warsztatach stawia na praktykę opartą na wiedzy teoretycznej i doświadczeniu.


🔵CO: Szkolenie Sketchnoting i myślenie wizualne i Design Thinking w praktyce

🔵GDZIE: INKU Inkubator Sektorów Kreatywnych al. Wojska Polskiego 90

🔵KIEDY: 26-27 kwietnia 2024

🔵ILOŚĆ UCZESTNIKÓW NA KAŻDE SZKOLENIE: 20 osób

🔵FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: Sketchnoting i myślenie wizualne - https://tiny.pl/d91w9 

🔵FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: Design Thinking w praktyce - https://tiny.pl/d91cj 

🔵ORGANIZATORZY: Stowarzyszenie Media Dizajn oraz INKU Inkubator Sektorów Kreatywnych

🔵KONTAKT: Magda Roman e-mail: mroman@mediadizajn.pl tel.: 91 424 04 64


Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny

Wydarzenie realizowane w ramach projektu "AkTYwny KreaTYwny - pobudzanie ducha przedsiębiorczości kulturalnej i kreatywnej". Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej. Projekt finansowany przez Islandię Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Działanie współfinansowane ze środków Gminy Miasto Szczecin.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
Email *
Imię i Nazwisko
*
Numer telefonu
*
Nazwa organizacji/uczelni/firmy
*
Narodowość
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Media Dizajn oraz partnerów spotkania do celów niezbędnych przy rekrutacji, organizacji działań przed i podczas spotkania, monitoringu, ewaluacji i kontroli (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania na każdym etapie trwania warsztatów.                                           
*
Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku w celu umieszczenia go m.in.: na materiałach drukowanych, na stronie internetowej Stowarzyszenia Media Dizajn oraz w mediach społecznościowych. Zgoda wyrażana jest nieodpłatnie.
*
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This form was created inside of Stowarzyszenie Media Dizajn. Report Abuse