Prawie dwa lata później zakładam 10. odsłonę naszego wątku.
Pakt Czarownic od dwóch lat niesie pomoc kotom w potrzebie!
Do tej chwili Czarownice przekazały na ratowanie różnych kotów kwotę
10 528,70
Nasze proste zasady:
1. Czarownice co miesiąc wpłacają składki - minimum 5 zł. (Mile widziane większe wpłaty)
Do 20-tego każdego miesiąca zgłaszamy kandydatów do uzyskania naszej pomocy.
20-tego zaczyna się głosowanie, w którym wspólnie decydujemy, kto tym razem otrzyma nasze wsparcie.
2. Posiadamy też Fundusz Specjalny - na który składają się dobrowolne wpłaty, wpływy z bazarków oraz nagrody pieniężne przyznawane przez Siostrę Prezes. Na ten Fundusz przekazujemy też WPISOWE w kwocie 5 zł doliczane do pierwszej składki. (czyli robiąc pierwszą wpłatę należy uwzględnić w niej kwotę wpisowego na FS). Fundusz Specjalny przyjmie też wpłaty od niezrzeszonych, którzy zechcą wesprzeć naszą działalność!!
3. Wirtualne adopcje Czarnych Kotów - nowa gałąź naszej działalności. Na ten cel Siostry proszone są o dorzucenie kilku złotych ekstra do składek. Warunkiem przystąpienia do Paktu jest posiadanie Czarnego Kota. Wirtualna adopcja wymyślona została dla Czarownic, które nie do końca spełniają ten warunek. Dorzucając parę groszy do składki można mieć choć kawałeczek Czarnego Kota
Aby przystąpić do PAKTU należy zapoznać się z treścią niniejszego posta, wyrazić wolę przystąpienia do PAKTU na naszym wątku, dokonać pierwszej wpłaty i wkleić do podpisu ikonkę Czarownicy (instrukcja w jednym z postów poniżej).
Poprzednie części naszych przygód:
viewtopic.php?t=63711 część I
viewtopic.php?t=66 ... sc&start=0 część II
viewtopic.php?t=70 ... sc&start=0 część III
viewtopic.php?t=73 ... highlight= część IV
viewtopic.php?t=75133&start=0 część V
viewtopic.php?t=76 ... sc&start=0 część VI
viewtopic.php?t=79 ... sc&start=0 część VII
viewtopic.php?t=84322&start=0 część VIII
viewtopic.php?t=90 ... sc&start=0 część IX
No to ruszamy po raz dziesiąty!
Kilka cennych porad od Siostry Skarbniczki!!
Trinity36 pisze:
1. KONTO
przelew na to konto co zawsze, po jego numer proszę do mnie lub na forum - zawsze ktoś pośpieszy z pomocą,
2. WPŁATY - podział
jeśli zwiekszacie kwote wpłaty, bardzo proszę w tytule napisać jak ją rozdzielić, bo rozumiem, że ta zwiększona wpłata to na FS?
Np. wpłata 15 zł : opis 10 zł składka, 5 zł FS,
3. OPIS PRZELEWU
pamiętajcie prosze o wpisaniu nicków na przelewach; wielu rzeczy się domyślam, albo odnajduję po starych wpłatach, ale wpłat jest czasami miesięcznie ponad 30, w tym większość z nich podzielona na dwa (składki+fundusz) więc je rejestruję w dwóch miejscach, co daje 60-70 wpisów. Uwierzcie mi, że śledztwo "kto to wpłacił" tego nie ułatwia (to nie jest żadna personalnie skierowana uwaga, to apel do wszystkich - coby nie zapominali, nawet do tych co zawsze opisują - żeby sobie utrwalili )
4. PYTANIA
jeśli są pytania do mnie osobiście, na które odpowiedź powinna sie pojawić w ciągu 3 sekund, to pliss wysyłajcie je przez pw, a najlepiej przez email (przycisk obok pw) - dochodzą natychmiast; na forum bywam z doskoku,
5. TERMINY PRZELEWÓW
przelewy staramy się robic w obrębie miesiąca, którego dotyczą, czyli za sierpień pomiędzy 1 a 31 sierpnia; oczywiście nie dotyczy to wpłat robionych "z góry" np. na pół roku czy rok - te można kiedy dusza pragnie. Myślę raczej o tych wpłatach, które przychodzą w następnym miesiącu za poprzedni - czasami przyjdą juz po mojej wpłacie na wybrany cel, a wtedy ląduja na FS
Tak naprawdę, to nie ma to większego znaczenia kiedy sie wpłaci, bo przeciez kasa nie znika, tylko przechodzi w inne miejsce, ale gwoli porządku podałam informację co i jak.
Uff..