Jak zrobić dobre case study w przemyśle? | Marketing Sauté Marketing Sauté
-
- Marketing
Jak zrobić dobre case study w
przemyśle?
Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, warto najpierw zastanowić się nad
tym, jaki jest cel danego materiału – jako narzędzie case study może zaoferować
szereg korzyści.
Zwłaszcza z punktu widzenia firmy z sektora przemysłowego –
case study może być cennym materiałem, który nie tylko przybliży klientom
działalność firmy, ale też pozwoli na niebezpośrednie ofertowanie.
W końcu co sprzedaje lepiej niż wiedza, doświadczenie i rzeczywisty
przykład dobrze zrealizowanego projektu?
Więcej o znaczeniu case study w przemyśle i tym, jak zrobić je dobrze,
opowiadają gość podcastu Piotr Garbowski
oraz gospodarze – Małgorzata Dądela
i Patryk Mataniak – w pierwszym
odcinku podcastu Marketing Sauté.
Obserwuj nas, by być na bieżąco:
▪️ Strona internetowa: www.moko.marketing
▪️ LinkedIn: https://tiny.pl/wcr7h
Jak zrobić dobre case study w
przemyśle?
Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, warto najpierw zastanowić się nad
tym, jaki jest cel danego materiału – jako narzędzie case study może zaoferować
szereg korzyści.
Zwłaszcza z punktu widzenia firmy z sektora przemysłowego –
case study może być cennym materiałem, który nie tylko przybliży klientom
działalność firmy, ale też pozwoli na niebezpośrednie ofertowanie.
W końcu co sprzedaje lepiej niż wiedza, doświadczenie i rzeczywisty
przykład dobrze zrealizowanego projektu?
Więcej o znaczeniu case study w przemyśle i tym, jak zrobić je dobrze,
opowiadają gość podcastu Piotr Garbowski
oraz gospodarze – Małgorzata Dądela
i Patryk Mataniak – w pierwszym
odcinku podcastu Marketing Sauté.
Obserwuj nas, by być na bieżąco:
▪️ Strona internetowa: www.moko.marketing
▪️ LinkedIn: https://tiny.pl/wcr7h
42 min