Dariusz Machała
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Co kilka tygodni wprowadzają zmiany w aplikacji, które nie działają. Nie można przekazać pieniędzy. Konieczny wtedy kontakt z infolinią. Nie można na nich polegać. Odradzam korzystanie z ich usług. Aktualizacja: Od 4 dni nie mogę przesłać pieniędzy mojej żonie, nie mam dostępu do pieniędzy. w dodatku pobrali 9,9 zł opłat za listopad za usługi. To bezczelność dużego kalibru. To kwalifikuje się do zgłoszenia ich do KNF i prawdopodobnie do prokuratury.
24 osoby uznały tę opinię za przydatną
Western Union Apps
2 listopada 2023
Szanowny Panie Dariuszu, przykro nam, że ma Pan złe doświadczenia z Western Union Digital Banking. Rozumiemy, że chce Pan z łatwością przesyłać swoje pieniądze. Prosimy jednak o wyrozumiałość, wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszej aplikacji! Chętnie z Panem porozmawiamy ponownie :)
Wojciech Pitala
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Od samego początku były problemy z tą aplikacją, nie dało się wykonywać transferów gotówkowych, potem naprawili problem, pojawiły się inne. Od ponad tygodnia znowu transfery nie działają, trzeba wybrać z menu Cel przelewu, z tym, że w menu jest do wyboru tylko jedna opcja "Wybierz". Przelew zostaje odrzucony, a komunikat o błędzie wyskakuje po rumuńsku. Takie kwiatki są od samego początku i im dalej w las, tym ich więcej. Obsługa klienta nie jest pomocna, reakcja na problem trwa tygodniami
12 osób uznało tę opinię za przydatną
Western Union Apps
11 listopada 2023
Panie Wojciechu, przykro nam, że ma Pan złe doświadczenia z Western Union Digital Banking. Rozumiemy, że chce Pan z łatwością przesyłać swoje pieniądze, a taka sytuacja to utrudnia. Prosimy jednak o wyrozumiałość, wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszej aplikacji! Chętnie z Panem porozmawiamy ponownie :) Zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi.
Egor Protsko
- Oznacz jako nieodpowiednią
A company that discriminates based on nationality. I live in the EU and receive all possible documents from the government, but Western Union does not want to serve me because I was born in Belarus, and it doesn’t even matter that I don’t live there and haven’t been there for more than four years. Discrimination based on your place of birth, not on what you did. I will never do business with this company again.
10 osób uznało tę opinię za przydatną
Western Union Apps
9 listopada 2023
Hello Egor, We are truly sorry about this incident! Our business decisions are not based on race, religion, national origin, colour, gender, age, or disability. We’d like to review the details of your incident further. Please contact our call center, details you can find on https://www.westernunion.com/pl/en/digitalbanking/contact-us.html.