Kategorie szkoleń
Dlaczego warto
Jak działa platforma szkoleń PFP?
1.
Wybierz tematy szkoleń, które Cię interesują
2.
Weź bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
3.
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z ekspertami
4.
Odbierz
certyfikat PFP
5.
Kontynuuj efektywny rozwój swojej kariery
Nasi eksperci
Poznaj naszych wykładowców
Ich pasją jest dzielenie się swoją wiedzą, umiejętnościami oraz historiami o sukcesach i porażkach - poznaj ich osobiście
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Magdalena Gajdzińska-Unrug
Praktyk - specjalista prawa pracy oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej, jak również organizacji pracy działu HR, konsultant i doradca pracodawców. Trener i wykładowca - prowadzi szkolenia z zakresu kadr i płac, pracownika administracyjnego, organizacji pracy kancelarii/sekretariatu. Na szkoleniach jako dodatkowy aspekt porusza temat komunikacji i traktowania osób z niepełnosprawnościami w pracy. Karierę zawodową zaczęła od pracy w biurze rachunkowym. Następnie rozpoczęła pracę w NGO, gdzie prowadziła kadry dla jednostek działających w oparciu o przepisy kodeksu pracy, pomocy społecznej, podmiotów leczniczych czy niepublicznych placówek oświatowych. Jednocześnie kontynuując i prowadząc usługi z zakresu kadr dla przedsiębiorców z różnych branż. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie oraz podyplomowego Prawa Pracy Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nieustannie podnosząca swoje kompetencje w obszarze HR, wyznając zasadę, że nigdy nie wiesz wszystkiego, a na naukę i rozwój zawsze jest dobry czas i nigdy nie jest za późno. Prywatnie – społecznik, który nie boi się podejmować działań na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Przez wiele lat pomysłodawca i współorganizator balów integracyjnych oraz happeningów z okazji Dnia Godności Osoby z Niepełnosprawnością Intelektualną w Gorzowie Wlkp., wyjazdów krajowych i zagranicznych dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów, warsztatów z dress codu uwieńczonych wydaniem kalendarza z sesji fotograficznej osób niepełnosprawnych. Pomysłodawca i organizator szkoleń i warsztatów dla rodziców osób z niepełnosprawnościami i wielu innych wydarzeń na terenie miasta. W zaciszu domowym zaczytana w literaturze kryminalnej i historii Polski XX wieku.
Agnieszka  Kowalska
Agnieszka Kowalska
Agnieszka Kowalska Usługi biurowo-marketingowe „Pracownik z pasja”
Agnieszka Kowalska to ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i dyplomowany Social Media Manager z wieloletnim doświadczeniem w branży. Posiada międzynarodowy certyfikat wydawany przez VCC Planning, Creating and Distributing of Content Marketing, który potwierdza jej umiejętności w tworzeniu i dystrybucji treści marketingowych. Przez wiele lat Agnieszka pracowała jako wirtualna asystentka i zdalny menedżer, a następnie założyła swoją agencję marketingową, Agnieszka Kowalska Usługi biurowo-marketingowe Pracownik z pasją, która pomaga klientom w różnych dziedzinach związanych z biznesem internetowym. W ciągu swojej kariery Agnieszka obsłużyła ponad 200 firm z całej Polski, świadcząc dla nich różnego rodzaju usługi związane z marketingiem internetowym. Pracowała nad wieloma projektami z zakresu wirtualnej asysty, pomagając klientom w organizacji ich czasu i zadań, a także w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu wizerunku marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Agnieszka jest również specjalistką w dziedzinie szkoleń indywidualnych. Przeprowadzała wielogodzinne szkolenia dla swoich klientów, dzięki którym ci zyskiwali wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia biznesu internetowego. Agnieszka prowadziła też kilka osób, które zaczynały swoją przygodę z pracą wirtualną od podstaw, i pomagała im osiągnąć sukces w tej dziedzinie. W swojej agencji Agnieszka i jej zespół oferują kompleksową obsługę klientów w różnych dziedzinach marketingu internetowego. Pomagają klientom w tworzeniu stron internetowych, landing pages, kampanii reklamowych, a także w produkcji filmów promocyjnych, ebooków oraz kursów online. Ich wiedza i doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego pozwalają na skuteczną i profesjonalną obsługę klientów. Agnieszka Kowalska to osoba z pasją i zaangażowaniem w swoją pracę. Jej głównym celem jest pomaganie przedsiębiorcom w rozwijaniu ich biznesów internetowych, a jej agencja oferuje klientom indywidualne podejście i wsparcie w każdym etapie realizacji projektu. Dzięki temu Agnieszka i jej zespół pomogli wielu klientom osiągnąć sukces w biznesie online.
Jarosław Korpysa
Jarosław Korpysa
Jarosław Korpysa
Profesor Jarosław Korpysa jest zatrudniony w Katedrze Metod Wspomagania Decyzji i Neuronauki Poznawczej. Jest dyrektorem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Od lat łączy praktykę z działalnością badawczą. Jest autorem ponad 110 publikacji dotyczącej tematyki : modeli biznesowych startupów, przedsiębiorstw spin off, oddziaływania polityki makroekonomicznej na działalności przedsiębiorstw. Kierował m.in. projektem dedykowanym tworzeniu przez naukowców startupów technologicznych (Pożyczka Globalna dla Przedsiębiorczości Akademickiej) - projekt BGK S.A, projektem Staże szansą na praktyczne kompetencje w kreowaniu procesów biznesowych przy wykorzystaniu Design Thinking - projekt NCBiR, uczestniczył w projekcie Matrix, którego celem było opracowanie platformy umożliwiającą upowszechnianie wyników B+R - projekt samorządu Pomorza Zachodniego, a obecnie jest koordynatorem projektu "Doktorat wdrożeniowy" - IV Edycja - projekt MEiN. Ponadto był Przewodniczącym Komitetu Sterującego projektów realizowanych w ramach Jeremie, Reporęczenie w Funduszu Pomerania oraz Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju. Był także ekspertem ds. Lean Management w Funduszu Pomerania sp. z o.o. oraz członkiem Rady Nadzorczej Pomerania Inwetyscje Sp. z o.o. Obecnie jest członkiem zarządu głównego Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Profesor Korpysa uczestniczył w ponad 67 krajowych i międzynarodowych konferencjach. Zrealizował 11 projektów naukowych w finansowych m.in przez MEiN, NCN, NCBiR. Uczestniczył w projektach 6 i 7 Programu Ramowego UE. Jest recenzentem 12 międzynarodowych czasopism oraz członkiem trzech komitetów redakcyjnych. Jest także profesorem wizytującym na Ningbo University oraz Guangzhou University w Chinach. Jest promotorem 4 prac doktorskich oraz recenzentem 5 dysertacji.
Jak aktywizujemy przedsiębiorców
Poznaj historie uczestników naszych szkoleń
Zofia Szybowska
Zofia Szybowska
Prowadzi firmę DekoGrafia
Szczecin, zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • założyć bezproblemowo działalność gospodarczą,
  • sprawnie prowadzić firmowe konta reklamowe,
  • nawiązać współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami
Serdecznie polecam, pełen profesjonalizm! Uczęszczałam na szkolenia zarówno stacjonarnie jak i online.
Podczas kilku godzin można posiąść dużo wiedzy, poznać wiele zagadnień, otrzymać poradę, odpowiedzi na pytania, a przy okazji poznać osoby uczęszczające na kursy, dzięki czemu można wymienić się z nimi różnymi doświadczeniami jak podjąć współprace.
Oprócz teorii stosowane są różnego rodzaju ćwiczenia, które pobudzają do myślenia i działania w grupie. Co ważne po zajęciach otrzymujemy materiały, które dotyczyły danego szkolenia.
Kamila Budzyńska
Kamila Budzyńska
prowadzi agroturystykę Dom nad Stawem
Karpno, woj. zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • poznać zasady pisania bloga firmowego,
  • nauczyć się ustawiania płatnych kampanii reklamowych,
  • zbudować markę mojej firmy
Polecam wszystkim szkolenia organizowane przez PFP - wiedza jest przekazywana w kompleksowy i jednocześnie prosty dla użytkownika sposób.
Podczas zajęć poruszane są aspekty zarówno teoretyczne jak i praktyczne, które są dodatkowo omawiane na przykładach firm uczestników szkolenia.
Przygotowanie szkolenia jak i sposób prowadzenia jest zawsze na najwyższym poziomie.
Jarosław Ziajka
Jarosław Ziajka
prowadzi firmę Euroexpert Jarosław Ziajka Rzeczoznawstwo
Dochodzenie odszkodowań
Szkolenia pomogły mi:
  • rozszerzyć obszar działalności mojej firmy,
  • poznać ciekawych ludzi z innych branż,
  • nabyć nowe umiejętności przydatne przy prowadzeniu swojego biznesu
Brałem wielokrotnie udział w szkoleniach organizowanych przez PFP zarówno w siedzibie Fundacji jak i ONLINE. Tematyka szkoleń jest bardzo zróżnicowana. Wszystkie szkolenia, w których uczestniczyłem prowadzone były profesjonalnie w miłej atmosferze przez osoby z danej branży.
Dzięki zdobytej wiedzy rozszerzyłem obszar działalności swojej firmy, poznałem ciekawych ludzi z innych branż, co również pomogło mi w rozwoju.
Polecam szkolenia zarówno osobom będącym na początku przygody z własnym biznesem, jak i właścicielom firm, w celu podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i oddelegowanych pracowników.
Wojciech Trukszyn
Wojciech Trukszyn
prowadzi firmę Trukszyn IT
Szczecin Zachodniopomorskie
Szkolenia pomogły mi:
  • zagłębić temat PPK,
  • przystosować wymogi RODO do procedur zgodnych z profilem mojej firmy,
  • rozwinąć kompetencje pracowników
Ze szkoleń Fundacji korzystam od wielu lat. Bardzo chwalę sobie najnowszą formułę w formie on-line, dzięki której mogę uczestniczyć w nich z każdego miejsca. Dzięki szkoleniom mogę być zawsze na bieżąco ze wszystkimi istotnymi aspektami ważnymi z punktu widzenia właściciela firmy.
Każde szkolenie przygotowane jest profesjonalnie i z ogromnym zaangażowaniem wykładowcy. Polecam każdemu – wartościowa wiedza dostępna od ręki – bezpłatnie, bez żadnych ukrytych opłat. Korzystam zarówno ja, jak i moi pracownicy.
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2024 PFP