Badanie Satysfakcji Klienta
Serdecznie zapraszamy Państwa do wypełnienia kwestionariusza mierzącego poziom satysfakcji
z działalności Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Kwestionariusz składa się z trzech części.
Pierwsza zawiera siedem kryteriów, które posłużą Państwu do dokonania oceny. Spełnianie każdego z kryteriów prosimy ocenić pod względem zadowolenia ze spełniania danego kryterium oraz pod względem ważności tego kryterium.
W drugiej części kwestionariusza prosimy o wskazanie, z którymi komórkami organizacyjnymi Urzędu najczęściej się Państwo kontaktujecie.
Zachęcamy również do wypełnienia trzeciej części kwestionariusza, w której można przedstawić sugestie dotyczące zmian w funkcjonowaniu Urzędu, jakie Państwa zdaniem mogą przyczynić się do usprawnienia jego pracy.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
Next
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy