Publikacja użytkownika Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej

Zobacz stronę organizacji użytkownika Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej; grafika

667 obserwujących

Zapoznaj się z kampanią PSSB „Poznaj swojego kontrahenta” i uchroń się przed uczestniczeniem w nieuczciwym procederze! Co możemy zrobić? - sprawdzajmy podawane przez kontrahentów informacje – na temat osób i reprezentowanych przez nich firm. - zweryfikujmy informacje na temat oferowanych produktów. - przyjrzyjmy się poziomowi cen oferowanych produktów - porównajmy poziom cen do rynkowej średniej – dopytajmy o szczegóły, jeśli ceny wdają się wysokie. - dowiedzmy się, jakie są warunki płatności, czy są one przejrzyste i zrozumiałe dla potencjalnego odbiorcy - zbadajmy jak wygląda system gwarancji i możliwości zwrotu zakupionego towaru. - zorientujmy się, kto jest grupą docelową i zadbajmy o to, żeby nasz kontrahent nie wykorzystywał niewiedzy lub nie nadużywał zaufania osób starszych. Spotkanie sprzedażowe, podczas którego ktoś ucierpiał, wpływa bezpośrednio na dobre imię prowadzonej placówki! Patronem honorowym kampanii jest UOKiK, partneruje jej Federacja Konsumentów

  • Brak alternatywnego opisu tekstowego dla tego zdjęcia

Aby wyświetlić lub dodać komentarz, zaloguj się