Publikacja użytkownika Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej

91% badanych seniorów choć raz otrzymało zaproszenie na odbywającą się w hotelu, restauracji lub podobnej przestrzeni prezentację produktów. Niemal połowa z nich zdecydowała się skorzystać z zaproszenia - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut "Rynek i Opinia". Spośród tych, którzy wzięli udział w spotkaniach ponad połowa dała się namówić na zakupy. Co najbardziej niepokojące - badanie wykazało, że aż 45% osób, które skusiły się na dokonanie transakcji lub podpisanie umowy podczas takiej prezentacji - żałowało tej decyzji. Część z nich tłumaczyła, że dała się namówić, a sprzedawcy byli bardzo przekonujący. Inni twierdzili, że wprowadzono ich w błąd co do kwoty, jaką dane rzeczy kosztują. Jeszcze inni przyznali, że zwyczajnie mieli odwagi odmówić. Właśnie takim przypadkom ma zapobiegać kampania PSSB "Poznaj swojego kontrahenta”, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej - PSSB pod patronatem UOKiK, przy wsparciu Federacja Konsumentów konsumentów.

  • Brak alternatywnego opisu tekstowego dla tego zdjęcia

Aby wyświetlić lub add a comment, zaloguj się