Praktyczny handbook dla e-commerce

REKLAMACJE I ZWROTY
+ SCHEMATY I WZORY DOKUMENTÓW

Reklamacje i zwroty to temat istotny dla każdej osoby działającej w branży e-commerce. Niezależnie od tego, ile zamówień miesięcznie realizujesz, prędzej czy później spotkasz się (lub już się spotkałeś) z sytuacją, że klient zgłosi reklamację lub odstąpi od umowy. Z tego handbooka dowiesz się, jak postępować w przypadku otrzymania takiego zgłoszenia. Wyjaśnię Ci, czego może żądać klient i w jaki sposób Ty jako sprzedawca możesz na to zareagować.

Wraz z ebookiem w formacie PDF otrzymasz audiobook w wersji MP3, umożliwiający jeszcze przyjemniejsze przyswojenie treści ebooka.

Handbook podzielony jest na pięć części. Pierwsza to kilka ogólnych słów o reklamacjach, druga to szczegółowy opis postępowania w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi, trzecia część opisuje postępowanie reklamacyjne z tytułu gwarancji, czwarta – odstąpienie od umowy, czyli potocznie zwroty, a ostatnia część to informacje na temat postępowania przed rzecznikiem konsumentów.

POBIERZ BEZPŁATNIE JUŻ TERAZ!
PDF + AUDIOBOOK W FORMACIE MP3
Podając swoje imię, adres e-mail oraz klikając przycisk "zapisuję się i pobieram" zapisujesz się do naszego newslettera. Będziemy przetwarzać Twoje imię oraz adres e-mail w celu przesyłania Ci informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail w postaci newslettera zawierającego ekskluzywne materiały i oferty dla subskrybentów.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy Sp.k. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności pod adresem: https://prawodlabiznesu.eu/polityka-prywatnosci/
REFERENCJE
"Doświadczony i kompetentny zespół ekspertów Kancelarii prowadził sprawy sądowe oraz w wielu sytuacjach pomaga nam cenną radą. Bogata oferta i wszechstronność usług pozwala rozwijać kooperację na wielu płaszczyznach. Niejednokrotnie korzystaliśmy z usług windykacyjnych Kancelarii."

Tomasz Michno
Wspólnik w SIGNUM Pracownia Reklamy
"Od Piotrka i Pawła dzieli mnie około 500 kilometrów, a mimo to mam wrażenie, jakbyśmy pracowali w tym samym biurowcu. Dzięki ich sprawnej kontaktowości i szybkości działania nasza współpraca online jest tak samo skuteczna i wygodna jakbyśmy pracowali “na żywo”. Doceniam też to, że dobrze rozumieją biznes i jego problemy."
Damian Lewandowicz
Właściciel agencji BrandUP!
O AUTORZE

PAWEŁ GŁĄB
RADCA PRAWNY


Handbook będzie przydatny dla Ciebie jako właściciela sklepu, ale może posłużyć również jako materiał szkoleniowy dla Twoich pracowników. Bardzo często bowiem właściwe rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu zależy od prawidłowego postępowania osoby przyjmującej zgłoszenie klienta. Wiedza w tym zakresie w wielu przypadkach może więc okazać się na wagę złota i uchronić Cię od wielu kłopotów i niezadowolenia klientów.

Jeśli masz jakieś wątpliwości - odezwij się do mnie. 

+48 17 30 70 522
pglab@kancelariakantorowski.pl