Reklamacje i zwroty to temat istotny dla każdej osoby działającej w branży e-commerce. Niezależnie od tego, ile zamówień miesięcznie realizujesz, prędzej czy później spotkasz się (lub już się spotkałeś) z sytuacją, że klient zgłosi reklamację lub odstąpi od umowy. Z tego handbooka dowiesz się, jak postępować w przypadku otrzymania takiego zgłoszenia. Wyjaśnię Ci, czego może żądać klient i w jaki sposób Ty jako sprzedawca możesz na to zareagować.
Wraz z ebookiem w formacie PDF otrzymasz audiobook w wersji MP3, umożliwiający jeszcze przyjemniejsze przyswojenie treści ebooka.
Handbook podzielony jest na pięć części. Pierwsza to kilka ogólnych słów o reklamacjach, druga to szczegółowy opis postępowania w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi, trzecia część opisuje postępowanie reklamacyjne z tytułu gwarancji, czwarta – odstąpienie od umowy, czyli potocznie zwroty, a ostatnia część to informacje na temat postępowania przed rzecznikiem konsumentów.