Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 1000 PLN
Zgłoszono 109 prac, 23257 wyświetleń
logo

NOWE LOGO ORAZ PODSTAWA DO IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ FIRMY (CHŁODNICTWO, WENTYLACJA, KLIMATYZACJA)

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"NOWE LOGO ORAZ PODSTAWA DO IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ FIRMY (CHŁODNICTWO, WENTYLACJA, KLIMATYZACJA)".
Za kwotę 1000 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 109 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Quavol

Praca nr 670680
1 0.0 415

Stone

Praca nr 282051
1 0.0 390

Quavol

Praca nr 569866
2 0.0 513

rosacki

Praca nr 532998
0 0.0 621

Quavol

Praca nr 713675
0 0.0 349

Quavol

Praca nr 396367
0 0.0 360

Quavol

Praca nr 443111
0 0.0 417
Strona 1 z 10

Opis konkursu

Witajcie,
Zapraszamy do udziału w konkursie na nowe LOGO oraz podstawę IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ dla firmy MAGIK (http://magik.koscian.pl/)

Firma o długiej tradycji na rynku polskim oraz zagranicznym. Główne usługi firmy to kompleksowa produkcja oraz instalacja w zakresie: CHŁODNICTWA, WENTYLACJI, KLIMATYZACJI. Klienci to głównie duże firmy przemysłowe (B2B).

NOWE LOGO
- logo złożone z napisu MAGIK oraz napisu dodatkowego w dwóch wariantach:
- MAGIK Chłodnictwo
- MAGIK Serwis
- MAGiK (bez dodatkowego napisu)
- nowoczesne, spójne z działalnością firmy (nie mające nic wspólnego z magią, gwiazdami itd.)
- kolorystyka zbliżona do obecnej. Kolor wiodący: NIEBIESKI (odcień dowolny). Mile widziane również wersje monochromatyczne. Można wprowadzić drugi uzupełniający kolor, jednak nie jest to konieczne.
- można pomyśleć również o symbolu dodatkowym będącym elementem logotypu, nawiązujący do działalności (opcjonalnie)
- finalne pliki wektorowe w .ai oraz .pdf

PODSTAWOWA IDENTYFIKACJA WIZUALNA MARKI
- grafika wektorowa będąca bazą do wypracowania całościowej, nowej identyfikacji wizualnej firmy w dalszych pracach. Format dowolny (kwadrat/pion/poziom)
- sugerowana zawartość grafiki (przykładowa):
- dedykowane tło spójne z propozycją logo oraz jego kolorystyką
- element / elementy graficzne, które w dalszej perspektywie będzie można wykorzystać w komunikacji na stronie www, w social mediach, wizytówce, papierze firmowym, autach służbowych itd.
- dedykowane ikonki oraz napisy CHŁODNICTWO, WENTYLACJA, KLIMATYZCJA z wykorzystaniem fontu dopasowanego do nowego logo (w zamierzeniu będzie to później główny font nowej identyfikacji marki)

Zapraszamy do udziału w konkursie oraz ewentualnych pytań :)
Finalne pliki powinno zostać dostarczone w .ai oraz .pdf

Komentarze do konkursu

Komentarze (2):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

charlie
Dzień dobry,

kilka szybkich pytań - mam nadzieję, że znajdziecie Państwo chwilę na udzielenie odpowiedzi, które umożliwią mi zaprojektowanie czegoś skrojonego na miarę założonych oczekiwań nie tylko w kwestii wyglądu, ale i skuteczności logotypu.

Czy były prowadzone już jakieś rozmowy dotyczące ewentualnej strategii i kreacji marki na rynku? W jakim charakterze firma chce występować? Pytając o charakter mam na myśli informacje czy jest to np. firma rodzinna, jedyna taka w okolicy, jak długo istnieje na rynku? Jaki jest główny atut tej firmy, który wyróżnia ją na tle konkurencji i z czego przede wszystkim chce być pamiętana?

Jaki jest główny cel rebrandingu i zmiany komunikacji marki? Co klient wskazuje jako główne problemy w obecnym stylu? Pomocne byłyby wszelkie informacje dodatkowe poza "nienowoczesne" :)

Jaka jest główna konkurencja klienta? Jakie są 1-3 inne firmy będące główną konkurencją?

Pozdrawiam
PrezStudio
Witajcie!

Bardzo dziękujemy za licznie nadesłane pracę. Konkurs został własnie przedłużony o kilka dni. Wyróżniliśmy również naszym zdaniem 7 najlepszych propozycji oraz umieściliśmy komentarze. Zachęcamy do udziału, korekt oraz kolejnych propozycji :)

Pozdrawiamy!
Strona 1 z 10
Idź do góry