Lekarz weterynarii - zbuduj silną  markę osobistą

Lekarz weterynarii - zbuduj silną markę osobistą

Rejestracja
Uczestnik
Rejestracja zakończona 12.02.2021 10:00
180,00 PLN + VAT
221,40 PLN brutto
zakończona

Opis wydarzenia
 

Marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli ciebie jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu. – Dr. Sarah David


WIZERUNEK I MARKA OSOBISTA LEKARZA WETERYNARII – jak zadbać o swój autorytet i PR w lecznicy?
 

1. Kapitał reputacji lekarza weterynarii - czym jest i jak nim zarządzać? 
  • opinia o Tobie w zespole, a wiesz, co mówią klienci? 
  • jak świadomie kreować opinię o sobie
  • czym współczesny lekarz weterynarii  konkuruje na rynku 
  • dlaczego klienci wybierają znanych lekarzy?

2.  Audyt Twojej marki - zobacz, co komunikujesz o sobie? 
  • analiza dotychczasowej komunikacji lekarza weterynarii
  • wnioski i korygowanie błędów 
  • co twój wygląd mówi o Tobie 
  • „Pierwsze 30 sekund” – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie? (wskazówki praktyczne)

3. Jak dobrać kanały komunikacji zgodnie z celami i rozwojem kariery?
  • komunikacja zgodna ze wykonywanym zawodem, specjalizacją
  • budowanie relacji z  klientami w lecznicy 
  • LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram - jak wybierać kanał komunikacji dla lekarza weterynarii? 

4. Inspirująca komunikacja lekarza weterynarii 
  • wygrywanie poprzez opowiadanie historii 
  • mowa ciała, ubiór wszystko mówi
  • ekspozycja doświadczenia i sukcesów

5. Twoja strategia personal branding  jako lekarz weterynarii 
  • przekaz do rynku, klientów 
  • grupy docelowe komunikacji 
  • komunikacja rekomendacji i opinii 
  • osobisty plan komunikacji 
  • mierniki komunikacji
  • jak trafić do mediów jako ekspert? 

Regulamin szkolenia znajdziesz TUTAJ

Prowadzące:
 
  mgr Agata Niemiec -
praktyk PR z 16 letnim stażem. Właścicielka agencji PR Image Line Communications. Posiada doświadczenie we wszystkich obszarach PR. Jej zawodowa aktywność obejmuje pracę zarówno po stronie agencji, Klienta jak i mediów.  Specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations.

 
  lek. wet. Anna Dominiak -
trener biznesu, szkoleniowiec z ponad 10 letnim stażem. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce oraz reguły którymi rządzą się media społecznościowe - wierzy w potęgę dobrej komunikacji.


 

 

Termin i miejsce
Rozpoczęcie:
13.02.2021 15:00
Zakończenie:
13.02.2021 17:00

Strona wydarzenia:
https://www.kobietyweterynarii.pl

Udostępnij znajomym:

Organizator

Image Line Communications

ul. Łukasiewicza 3/ 428, 31- 429 Kraków
NIP 676 125 02 22

[email protected]

+48503 00 25 13

pl