Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński Wydawnictwo: Onepress poradniki
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
325 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
210
207

Na półkach:

Dzień Dobry. Kolejna książka jest o tym jak pisać, żeby ludzie twoje dzieło chcieli kupować. Wiadomo przecież, że trzeba pisać ciekawie.
Zapraszam po opinie.

Autor: Artur Jabłoński.
Tytuł: Jak Pisać, Żeby Chcieli Czytać I Kupować.
Wydawnictwo: Onepress.

Opinia:

Trzeba pisać ciekawie. Bo inaczej taki autor zamiast sukcesów odniesie porażkę. Z doświadczenia jestem pewien, że dzisiaj trzeba być sławny i bogaty, by osiągnąć sukces. Sukces osiągniesz po znajomości. Reklamy i marketing swoją drogą, ale taka prawda. Książka jest super i ciekawa.
Polecam.

Moja ocena to: 1000 /1000 punktów.
Książka liczy 168 stron.
Czytajcie fajne książki, bo warto.
Do zobaczenia.

Dzień Dobry. Kolejna książka jest o tym jak pisać, żeby ludzie twoje dzieło chcieli kupować. Wiadomo przecież, że trzeba pisać ciekawie.
Zapraszam po opinie.

Autor: Artur Jabłoński.
Tytuł: Jak Pisać, Żeby Chcieli Czytać I Kupować.
Wydawnictwo: Onepress.

Opinia:

Trzeba pisać ciekawie. Bo inaczej taki autor zamiast sukcesów odniesie porażkę. Z doświadczenia jestem pewien,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
22
11

Na półkach:

Bardzo mi pomogła w początkach pracy marketera.

Bardzo mi pomogła w początkach pracy marketera.

Pokaż mimo to

avatar
580
66

Na półkach: , ,

Wyjątkowo irytująca formuła, która ma naśladować sposób publikacji w internecie i odzwierciedlić zalecenia, które autor zawarł w treści. A treści tej jest niezwykle mało. Gdyby usunąć rozstrzelone formatowanie, zostałoby może 30 stron?
Ogromne rozczarowanie.

Wyjątkowo irytująca formuła, która ma naśladować sposób publikacji w internecie i odzwierciedlić zalecenia, które autor zawarł w treści. A treści tej jest niezwykle mało. Gdyby usunąć rozstrzelone formatowanie, zostałoby może 30 stron?
Ogromne rozczarowanie.

Pokaż mimo to

avatar
477
387

Na półkach:

Poznaj tajemnice pisania, które wciągną czytelników i sprawią, że będą chcieli czytać i kupować! "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" to książka, która odsłoni przed Tobą nowy wymiar komunikacji biznesowej. Zapomnij o szkolnych zasadach pisania - teraz piszemy inaczej, bo czytamy też inaczej.

Czy wiesz, że teksty, które łatwo się pisze, często są trudne do czytania, a te, które trudno się pisze, są właśnie tymi, które czytelnicy pochłaniają? Odkryj, jak tworzyć komunikaty, które sprzedają, przekonują do działania i skutecznie informują.

Autor, Artur Jabłoński, to ekspert ds. e-marketingu, który ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jego wiedza i doświadczenie to gwarancja wartościowej lektury. Dowiesz się, jak ludzie przyswajają teksty, także te reklamowe i w internecie. Przekonasz się, że forma bywa często ważniejsza od treści, a przystępność i skuteczność idą w parze.

Książka pełna jest konkretnych rozwiązań, schematów i gotowych do wdrożenia przykładów efektywnych tekstów reklamowych. Otrzymasz narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę klientów.

Artur Jabłoński to nie tylko znakomity szkoleniowiec, ale także autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu. Jego wiedza jest doceniana na konferencjach w całej Polsce, a teraz możesz skorzystać z niej również Ty!

Zapomnij o standardowych tekstach i daj szansę trudnemu pisaniu, które przyniesie Ci efekty. "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" to klucz do sukcesu Twojego biznesu. Zdobądź wiedzę, która przyciągnie klientów i wyróżni Cię na tle konkurencji. Zacznij pisać z pasją i przekonaj się, jakie korzyści przyniesie Ci ta zmiana. #Copywriting #Webwriting #IntrygująceTeksty

Poznaj tajemnice pisania, które wciągną czytelników i sprawią, że będą chcieli czytać i kupować! "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" to książka, która odsłoni przed Tobą nowy wymiar komunikacji biznesowej. Zapomnij o szkolnych zasadach pisania - teraz piszemy inaczej, bo czytamy też inaczej.

Czy wiesz, że teksty, które łatwo się pisze,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
56
15

Na półkach:

Ostatnio lubię kończyć książki, które zaczęłam dawno temu i wracam do nich powoli lub na jakiś czas o nich zapomniałam, czytając kilka dzieł naraz.

Czy ta książka uczy czegoś wartościowego?
Tego że ludzie nie czytają komunikatów na stronach internetowych, więc najlepiej zawrzeć wszystko w nagłówku 😉

Uczy mówienia o konkretach.

Później skupia się na tym, jak pisać nagłówki. No cóż do mnie osobiście przykładowe nagłówki przytoczone przez autora nie satysfakcjonują ponieważ z reguły są takimi, których unikam bo kojarzą się z typową reklamą😃 Czy mimo tego mają sens? Być może sam zamysł mnie przekonuje. Prostota, konkret, tak.
Część przeznaczona na obietnice lub łatwe rozwiązania problemów już nie. Człowiek myśli od razu - gdzie jest haczyk.

Na pewno zgodnie z tym co mowi autor dobrze jest robić testy. Sprawdzac bo wynik moze Cię zaskoczyć.

Może po dłuższym czasie okaże się, że autor ma rację, że schematy w stylu : "zbuduj sześciopak w 30 dni" mają sens i faktycznie się sprawdzają?

A jednak ja, na etapie w którym jestem po reklamie oczekuje czegoś więcej. Czegoś bardziej wyrafinowanego, lepszej jakości. Takiej samej jak ta, której oczekuję po usłudze do skorzystania z której namawia mnie reklama.

Możliwe, że sam zamysł tworzenia nagłówków, ograniczony do samej zasady przedstawionej w książce jest dobry, po prostu podany przykład od razu mnie odrzuca. Możliwe że gdybym stworzyła nagłówek na podstawie zasad jego tworzenia, ale inny, bardziej oryginalny - faktycznie byłabym zadowolona.

Nie lubię łatwych rozwiązań. Z doświadczenia wiem, że rzadko działają.

Ostatnio lubię kończyć książki, które zaczęłam dawno temu i wracam do nich powoli lub na jakiś czas o nich zapomniałam, czytając kilka dzieł naraz.

Czy ta książka uczy czegoś wartościowego?
Tego że ludzie nie czytają komunikatów na stronach internetowych, więc najlepiej zawrzeć wszystko w nagłówku 😉

Uczy mówienia o konkretach.

Później skupia się na tym, jak pisać...

więcej Pokaż mimo to

avatar
322
19

Na półkach: , , , ,

Książka idealna dla osób początkujących, stawiających swoje pierwsze kroki w marketingu i SEO. Mnóstwo przykładów do każdego poruszonego tematu, od razu widać, jak można zastosować porady w praktyce.

Małe kompendium, które porusza wszystkie najważniejsze tematy. Idealna na zapoznanie się i wdrożenie w świat marketingu. Krótkie i konkretne rozdziały bardzo łatwo i szybko się czyta. Nie ma niepotrzebnego rozwlekania i przytaczania historii i tybetańskich mnichach.

Dla doświadczonych osób i wyjadaczy może okazać się zbyt prosta, ale wciąż może służyć za "bryk", przypominający o najważniejszych kwestiach.

Książka idealna dla osób początkujących, stawiających swoje pierwsze kroki w marketingu i SEO. Mnóstwo przykładów do każdego poruszonego tematu, od razu widać, jak można zastosować porady w praktyce.

Małe kompendium, które porusza wszystkie najważniejsze tematy. Idealna na zapoznanie się i wdrożenie w świat marketingu. Krótkie i konkretne rozdziały bardzo łatwo i szybko...

więcej Pokaż mimo to

avatar
400
35

Na półkach:

Pisać każdy potrafi, tylko cały dowcip polega na tym, żeby ktoś to jeszcze przeczytał. Książka na pewno przyda się tym czytelnikom, którzy prowadzą swój sklep w sieci i chcą dołożyć opisy kategorii, czy produktów. Jak się przebić? Jak unikać plagiatów? Jak być choćby o jeden przecinek skuteczniejszy od innych? Warto

Pisać każdy potrafi, tylko cały dowcip polega na tym, żeby ktoś to jeszcze przeczytał. Książka na pewno przyda się tym czytelnikom, którzy prowadzą swój sklep w sieci i chcą dołożyć opisy kategorii, czy produktów. Jak się przebić? Jak unikać plagiatów? Jak być choćby o jeden przecinek skuteczniejszy od innych? Warto

Pokaż mimo to

avatar
164
39

Na półkach: ,

fajnie napisana

fajnie napisana

Pokaż mimo to

avatar
41
10

Na półkach:

Warto przeczytać książkę jeśli jest się osobą totalnie zieloną w kwestii copywrittingu, dla osób w temacie, nie będzie tam zbyt wiele nowych informacji.

Warto przeczytać książkę jeśli jest się osobą totalnie zieloną w kwestii copywrittingu, dla osób w temacie, nie będzie tam zbyt wiele nowych informacji.

Pokaż mimo to

avatar
364
84

Na półkach: , ,

Świetna książka, która na stałe stanie przy moim biurku, bo wiem, że często będę do niej sięgać. Najmocniejsze punkty dla mnie to sposoby na badanie rynku poprzez analizę opinii i komentarzy w internecie (nigdy bym na to nie wpadła) oraz lista chwytliwych tytułów (formuł copywriterskich). Same konkrety, super przydatne wskazówki, prosty i zrozumiały styl, łatwość czytania, samo sedno bez lania wody. Polecam.

Świetna książka, która na stałe stanie przy moim biurku, bo wiem, że często będę do niej sięgać. Najmocniejsze punkty dla mnie to sposoby na badanie rynku poprzez analizę opinii i komentarzy w internecie (nigdy bym na to nie wpadła) oraz lista chwytliwych tytułów (formuł copywriterskich). Same konkrety, super przydatne wskazówki, prosty i zrozumiały styl, łatwość czytania,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    409
  • Przeczytane
    408
  • Posiadam
    104
  • Teraz czytam
    25
  • 2021
    19
  • 2018
    10
  • Marketing
    10
  • Copywriting
    7
  • 2022
    6
  • Poradniki
    6

Cytaty

Więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także