Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Okładka książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki
Okładka książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotr Bucki Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
134 str. 2 godz. 14 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2019-02-15
Data 1. wyd. pol.:
2019-02-15
Liczba stron:
134
Czas czytania
2 godz. 14 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301204631
Tagi:
viral copywriting biznes treści
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 6,7
Marketing 4.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów Jake Knapp, Braden Kowitz, John Zeratsky
Ocena 7,1
Pięciodniowy s... Jake Knapp, Braden ...
Okładka książki Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej niezależności Joe Dominguez, Vicki Robin
Ocena 6,7
Pieniądze albo... Joe Dominguez, Vick...
Okładka książki Badania jako podstawa projektowania User Experience Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Ocena 7,5
Badania jako p... Iga Mościchowska, B...

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
38 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
477
387

Na półkach:

Odkryj Sekrety Viralnego Sukcesu! Twórz Treści, Które Rozprzestrzeniają Się Jak Wirusy."

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego niektóre treści zdają się rozprzestrzeniać w internecie jak ogień, podczas gdy inne toną w morzu informacji? "Viral. Jak Zarażać Ideami i Tworzyć Wirusowe Treści" to klucz do zrozumienia tej tajemniczej dynamiki. Przygotuj się na podróż przez fascynujący świat tworzenia treści, które elektryzują i wciągają tłumy.

🚀 ODDELEGUJ TREŚCI DO SIECI: Książka ta to przewodnik dla każdego, kto pragnie nauczyć się sztuki tworzenia treści, które same się rozprzestrzeniają. Dowiesz się, jak stworzyć zawartość, która zdobędzie serca, umysły i portfele internautów.

🔑 KLUCZ DO WIRUSOWEGO SUKCESU: Czy wiesz, jakie elementy są kluczem do zarażającego sukcesu w świecie online? "Viral" odsłoni przed Tobą tajemnice tworzenia treści, które w mgnieniu oka stają się popularne i rozchodzą się jak pożar.

🔍 ANALIZA PSYCHOLOGII WIRUSOWOŚCI: Ta książka to nie tylko podręcznik tworzenia treści, ale także analiza psychologii, która stoi za ich wirusowym rozprzestrzenianiem się. Poznasz sekrety, które skłaniają ludzi do udostępniania i komentowania.

💡 INSPIRACJA I PRZYKŁADY: Autor opowie Ci o niezliczonych przykładach treści, które osiągnęły viralny sukces. Gotowy na dawkę inspiracji, która ożywi Twoją kreatywność i pomoże Ci stworzyć własne wirusowe hity?

🌐 TWÓRCA TRENDÓW: "Viral. Jak Zarażać Ideami i Tworzyć Wirusowe Treści" otworzy przed Tobą drzwi do świata, gdzie to Ty stajesz się twórcą trendów, a Twoje treści podbijają internet. Gotowy, by zarażać śmiechem, emocjami i ideami?

🔥 PODNIEŚ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ: Ta książka to klucz do odkrycia tajemnic, które stoją za tworzeniem treści, które zdobywają świat. Twórz zawartość, która nie tylko angażuje, ale też zaraża entuzjazmem.

"Viral. Jak Zarażać Ideami i Tworzyć Wirusowe Treści" to klucz, który otworzy przed Tobą drzwi do świata, gdzie Twoje pomysły i treści mogą zdobyć serca milionów. Przygotuj się na podróż, która ujawni przed Tobą sekrety online. Zaraź świat swoją kreatywnością i skocz na wirusowy sukces!

Odkryj Sekrety Viralnego Sukcesu! Twórz Treści, Które Rozprzestrzeniają Się Jak Wirusy."

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego niektóre treści zdają się rozprzestrzeniać w internecie jak ogień, podczas gdy inne toną w morzu informacji? "Viral. Jak Zarażać Ideami i Tworzyć Wirusowe Treści" to klucz do zrozumienia tej tajemniczej dynamiki. Przygotuj się na podróż...

więcej Pokaż mimo to

avatar
81
31

Na półkach:

Książka opisuje mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem oraz daje wskazówki co zrobić, żeby nasza treść, idea, produkt, usługa itp. miały potencjał stania się viralem.

Zawiera też dużo przykładów treści viralowych.

Książka opisuje mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem oraz daje wskazówki co zrobić, żeby nasza treść, idea, produkt, usługa itp. miały potencjał stania się viralem.

Zawiera też dużo przykładów treści viralowych.

Pokaż mimo to

avatar
66
15

Na półkach:

Lubie to jak Bucki podchodzi do zagadnienia troszkę badań, potwierdzających tezę, psychologii poznawczej zalanej w przyjemnej treści.

Lubie to jak Bucki podchodzi do zagadnienia troszkę badań, potwierdzających tezę, psychologii poznawczej zalanej w przyjemnej treści.

Pokaż mimo to

avatar
244
66

Na półkach: ,

Spoczko, warto przeczytać

Spoczko, warto przeczytać

Pokaż mimo to

avatar
10
6

Na półkach:

Mnóstwo ciekawostek, dużo odwołań do badań oraz praktycznych przykładów. Książkę bardzo dobrze się czyta, a autor rzetelnie prezentuje obszerną bibliografię, co jest rzadkością w polskich publikacjach tego typu.

Mnóstwo ciekawostek, dużo odwołań do badań oraz praktycznych przykładów. Książkę bardzo dobrze się czyta, a autor rzetelnie prezentuje obszerną bibliografię, co jest rzadkością w polskich publikacjach tego typu.

Pokaż mimo to

avatar
179
69

Na półkach:

Książka ma kilka naprawdę fajnych uwag :)

Książka ma kilka naprawdę fajnych uwag :)

Pokaż mimo to

avatar
64
15

Na półkach: ,

Kopalnia ciekawostek, viralowych historii, które jeszcze kilka lat temu wszyscy znaliśmy, a teraz odeszły w zapomnienie. Dzięki książce Piotra Buckiego będziecie patrzyć na każdego posta, tweeta, zdjęcie, video na YouTubie z innym, trochę naukowym podejściem.

Kopalnia ciekawostek, viralowych historii, które jeszcze kilka lat temu wszyscy znaliśmy, a teraz odeszły w zapomnienie. Dzięki książce Piotra Buckiego będziecie patrzyć na każdego posta, tweeta, zdjęcie, video na YouTubie z innym, trochę naukowym podejściem.

Pokaż mimo to

avatar
398
199

Na półkach:

Sięgnąłem z obawą, że będzie to tylko prosta kompilacja idei braci Heath z modelem wirusowości inform. Bergera. Na szczęście autor dorzucił też inne składniki do swojego koktajlu🍹 wiedzy na temat virali i wyszła z tego całkiem udana, praktycznie osadzona pozycja. Łyżka dziegciu? Bardzo proszę - trochę denerwuje, jak autor tłumaczy mi memy ;)

Sięgnąłem z obawą, że będzie to tylko prosta kompilacja idei braci Heath z modelem wirusowości inform. Bergera. Na szczęście autor dorzucił też inne składniki do swojego koktajlu🍹 wiedzy na temat virali i wyszła z tego całkiem udana, praktycznie osadzona pozycja. Łyżka dziegciu? Bardzo proszę - trochę denerwuje, jak autor tłumaczy mi memy ;)

Pokaż mimo to

avatar
643
215

Na półkach: , , ,

Interesująca książka, warta przeczytania. Znajdziecie w niej wiele naukowych teorii i mechanizmów psychologicznych, które wyjaśniają, dlaczego niektóre treści stają się viralem, a także omówienie ich na konkretnych przykładach, które ostatecznie tworzą ciekawą opowieść. Chociaż muszę przyznać, że na samym początku miałam wrażenie, że autor pisze o rzeczach, które są oczywiste, dla każdego użytkownika mediów społecznościowych oraz internetu w ogóle. Minus to duża liczba rozbudowanych przypisów i bardzo mała czcionka.

Interesująca książka, warta przeczytania. Znajdziecie w niej wiele naukowych teorii i mechanizmów psychologicznych, które wyjaśniają, dlaczego niektóre treści stają się viralem, a także omówienie ich na konkretnych przykładach, które ostatecznie tworzą ciekawą opowieść. Chociaż muszę przyznać, że na samym początku miałam wrażenie, że autor pisze o rzeczach, które są...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    106
  • Przeczytane
    46
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    5
  • 2019
    3
  • 2022
    2
  • Marketing
    2
  • 2019
    1
  • 2021
    1
  • E-marketing/SEO&SEM/content marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści


Podobne książki

Przeczytaj także