Termin szkolenia ONLINE:
📅15 maja 2024 w godzinach 09.00 - 13.00 z przerwami
Cena 650 zł plus VAT (płatność w ciągu 3 dni od daty otrzymania maila z potwierdzeniem udziału)
📅Termin szkolenia stacjonarnego WARSZAWA
22 maja 2024 w godzinach 09.00 - 13.00 z przerwami
Cena 790 zł plus VAT (płatność w ciągu 3 dni od daty otrzymania maila z potwierdzeniem udziału)
📅 Termin szkolenia stacjonarnego GDAŃSK
4 czerwca 2024 w godzinach 09.00 -13.00
Cena 790 zł plus VAT
OPIS SZKOLENIA:
Jeśli myślisz o wprowadzeniu employee experience do swojej firmy i potrzebujesz jasnej i przystępnej wiedzy dla wszystkich zainteresowanych tym obszarem, nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Każdy ważny projekt w firmie, zwłaszcza ten, który stawia pracowników w centrum uwagi, wymaga solidnych podstaw.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z EX, czy też szukasz nowych pomysłów na jego ulepszenie, nasze szkolenie zapewni Ci niezbędną wiedzę i praktyczne wskazówki.
Zapraszamy na szkolenia zewnętrzne online oraz stacjonarnie, a także do kontaktu, jeśli zainteresował Cię pomysł przeprowadzenia takiego szkolenia w Twojej firmie!
Dla kogo?
* dla specjalistów HR, EB, menedżerów ds. personalnych, osób, które zajmują się lub będą zajmować się wdrażaniem EX w organizacji,
*dla wszystkich zainteresowanych tematem budowania lepszych doświadczeń pracowników.
Co otrzymasz:
✔Dostęp do dysku z materiałami ze szkolenia: prezentacja, inspirujące publikacje, grafiki modelu EX i mapy podróży, pomocniki EX (formatki i ściągawki).
✔2 godziny konsultacji indywidualnych lub zespołowych.
✔Certyfikat ukończenia szkolenia.
✔Atrakcyjne zniżki oraz zaproszenia na wydarzenia organizowane przez Dream Employer Hub.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. Zrozumienie doświadczeń
- Czym są doświadczenia i jak wpływają na pracowników.
- Era doświadczeń, czyli zmiana sposobu myślenia.
- Kluczowe momenty, które mają znaczenie w doświadczeniu pracownika.
- Czym jest Employee Experience i skąd się wzięło?
- Trendy kształtujące Employee Experience.
- Doświadczenia czy zaangażowanie – na czym się skupić?
- Integracja Customer Experience z Employee Experience.
II. Employee Experience (EX) w organizacji
- Rola i zadania działu HR w dbaniu o doświadczenia pracowników.
- Kto powinien być zaangażowany w budowanie EX w organizacji?
- Jak zdefiniować employee experience w naszej firmie i od czego zacząć?
- 9 kategorii doświadczeń pracowników. W której z nich jest Twoja organizacja?
III. Strategia Employee Experience
- Jak stworzyć własny plan działania w zakresie EX?
- Model EX dopasowany do potrzeb Twojej organizacji.
- Określenie wizji, celów i sposobów mierzenia sukcesu strategii EX
- Tworzenie mapy podróży pracownika.
- Pomysły na wdrożenie i follow up.
IV. Jak przekonać Zarząd?
- Integracja celów EX z celami biznesowymi.
- Przygotowanie pakietu informacji dla Zarządu.
- Zbudowanie planu działania i metod mierzenia postępów.