Request edit access
DIAGNOZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH na rok szkolny 2023/2024 
Sign in to Google to save your progress. Learn more

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest diagnoza potrzeb szkoleniowych, niezbędna do opracowania nowej oferty edukacyjnej dostosowanej do Państwa potrzeb na rok szkolny 2023/2024.Państwa odpowiedzi pozwolą w pełni zaspokoić Państwa oczekiwania względem podejmowanych przez nas działań. Niniejsza ankieta jest anonimowa.

Wypełniając ją, proszę wstawić znak X  przy wybranej odpowiedzi.
1. W jakich obszarach tematycznych chciałaby Pani/chciałby Pan doskonalić się (w ramach szkoleń, warsztatów, webinariów, rad pedagogicznych, konferencji, konsultacji  itd.) – można zaznaczyć kilka odpowiedzi:     
A. KOMPETENCJE  NAUCZYCIELI
*
Required
B. KOMPETENCJE   KIEROWNICZE *
Required
2. W jakich sieciach współpracy i samokształcenia chciałaby Pani/chciałby Pan uczestniczyć? *
Required
W jakich sieciach współpracy i samokształcenia nauczanego przedmiotu chciałaby Pani/chciałby Pan uczestniczyć? Proszę wpisać przedmiot:                                                                  
PROSZĘ PODAĆ PROPOZYCJĘ SIECI, w której chciałaby Pani/chciałby Pan uczestniczyć?    
3. Jaką formę doskonalenia preferuje Pani/Pan we własnym doskonaleniu zawodowym?
Proszę zaznaczyć
Forma stacjonarna (w siedzibie ODiDZN)
Forma zdalna
Clear selection
4. Jakie są Pani/Pana potrzeby w zakresie wspomagania pracy Państwa szkoły/placówki przez ODiDZN?:
5. Państwa wskazówki (uwagi, sugestie) do oferty edukacyjnej ODiDZN w Grudziądzu na nowy rok szkolny:
METRYCZKA: Proszę wskazać typ szkoły/placówki, w której Pani/Pan pracuje:
Proszę zaznaczyć
Przedszkole
Szkoła podstawowa
Szkoła ponadpodstawowa
Placówka
Dziękujemy za wypełnienie ankiety :)
Zapraszamy do śledzenia i polubienia  naszego Facebook'a  po zeskanowaniu kodu:)
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy