Ankieta dostępności

Szanowni Państwo,

Aktualnie prowadzimy badania ankietowe, których celem jest określenie satysfakcji w zakresie dostępności naszego Szpitala. Ankieta jest anonimowa. Otrzymane opinie i sugestie posłużą do wdrożenia działań na rzecz poprawy warunków oraz zmniejszenia przeszkód i utrudnień w dostępie do naszego Szpitala.
Dziękuję za współpracę.

Dyrektor
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego
w Olsztynie
Sign in to Google to save your progress. Learn more

Osoba wypełniająca:

*

Jakiego oddziału, poradni, działu, zakładu lub innej komórki organizacyjnej jest Pan/Pani pacjentem lub pracownikiem?

*

Czy jest Pan/Pani osobą ze szczególnymi potrzebami?

*

Jeśli tak, to jest Pan/Pani (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):

Płeć
*
Wiek
*

1.  Jak ocenia Pan/Pani dostępność i widoczność miejsc parkingowych na terenie Szpitala?

*

2. Jak ocenia Pan/Pani dostępność wejścia do budynków Szpitala?

*
3. Jak ocenia Pan/Pani widoczność oraz dostępność oznaczeń zewnętrznych budynków Szpitala? *

4. Jak ocenia Pan/Pani widoczność i dostępność oznaczeń w budynkach Szpitala?

*

5. Jak ocenia Pan/Pani widoczność i dostępność ciągów komunikacyjnych w Szpitalu (korytarze, schody, drzwi, windy)?

*

6. Jak ocenia Pan/Pani dostępność do Izby Przyjęć?

*

7.  Jak ocenia Pan/Pani dostęp do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR)?

*

8. Jak ocenia Pan/Pani oznaczenie i dostęp do toalet?

*

9. Jak ocenia Pan/Pani dostęp do sal chorych na oddziałach szpitalnych?

*

10. Jak ocenia Pan/Pani dostęp i oznaczenie wind?

*

11. Jak ocenia Pan/Pani dostęp i wyposażenie gabinetów lekarskich oraz zabiegowych?

*

12. Jak ocenia Pan/Pani funkcjonalność systemu e-rejestracji oraz systemu kolejkowego?

*

13. Jak ocenia Pan/Pani oznaczenia punktu wyposażonego w pętlę indukcyjną/system FM (system nagłaśniający dla osób z aparatami słuchowymi)?

*

14. Jak ocenia Pan/Pani  czytelność strony internetowej Szpitala?

*

15. Jak ocenia Pan/i funkcjonalność strony internetowej Szpitala?

*

16. Jak ocenia Pan/Pani dostępność systemów alternatywnej komunikacji, tj. poczty elektronicznej, tłumaczenia na język migowy?

*

17. Jak ocenia Pan/Pani dostępność szpitala dla psów asystujących?

*

18. Jak ocenia Pan/Pani proces składania wniosków, skarg oraz zażaleń na dostępność?

*

19. Jak ocenia Pan/Pani komunikację i jakość obsługi przez personel w trakcie przyjęcia do szpitala/porady ambulatoryjnej?

*

20. Co Pana/Pani zdaniem należałoby zmienić, by poprawić dostępność architektoniczną, cyfrową i informacyjno-komunikacyjną Szpitala pod kątem osób ze szczególnymi potrzebami?

Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy