ARTYKULACJA – OPIS KOREKCJI POSZCZEGÓLNYCH GŁOSEK
Cena zakupu – 100 zł plus koszt przesyłki (dla uczestników szkolenia z zakresu ”ARTYKULACJA”)
Cena zakupu – 120 zł plus koszt przesyłki (dla logopedów nieuczestniczących w szkoleniu z zakresu ”ARTYKULACJA”)
Parę słów od autorki
Pozycja ”ARTYKULACJA – OPIS KOREKCJI POSZCZEGÓLNYCH GŁOSEK.” została stworzona dla przedstawienia problematyki stymulacji głosek, które w procesie rozwoju dziecka się nie pojawiają oraz korekcji głosek, które występują w mowie człowieka (dziecko/osoba dorosła), ale są w pryzmacie artykulacji generowane w sposób nieprawidłowy.
Pozycja książkowa ”ARTYKULACJA” szczegółowo opisuje proces korekcji głosek oraz dodatkowo zawiera załączniki:
- ćwiczenia artykulatorów,
- masaż narzędziowy artykulatorów
- postępowanie w przypadku skróconego wędzidełka języka.
Metodyka poruszona w niniejszym opracowaniu opiera się na stymulacji w odniesieniu do pracy mięśniowej strefy orofacjalnej oraz dźwięku fonologicznego w przebiegu terapii artykulacji, z uwzględnieniem Ośrodkowego Układu Nerwowego – kory ruchowej, czuciowej, słuchowej oraz konieczności wykorzystania koncentracji słuchowo-ruchowej i koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej dla przeprowadzenia prawidłowej stymulacji w obrębie zaburzonych, bądź nieistniejących głosek.
Holistyczne podejście jest tym, co w moim odczuciu, a przede wszystkim w pewności opartej na wieloletnim doświadczeniu w pracy logopedycznej i neurologopedycznej, powoduje, że pomoc terapeutyczna staje się pełniejszą, a co za tym idzie skuteczniejszą.
Terapeuta logopeda/neurologopeda z pełną znajomością anatomii, fizjologii i patologii w zakresie w/w, dodając do swojej pracy wiedzę psychologiczną związaną z emocjami, psychiką człowieka (dziecka/osoby dorosłej) oraz uzupełniając o metody pedagogiczne w pryzmacie pochylenia się nad dzieckiem ze zrozumieniem całokształtu jego funkcjonowania w procesie rozwoju oraz wsparcia oddziaływania metodami zabawowymi, rozluźniającymi dziecko w procesie terapii i uatrakcyjniającymi terapię, pomiędzy oddziaływaniami wymagającymi stricte skupienia się dziecka na stymulowanych funkcjach – w tym pełnej koncentracji słuchowo-wzrokowej oraz koordynacji słuchowo-wzrokowo-ruchowej, bez ucieczki koncentracji uwagi w stronę zabawy – jest terapeutą, który sprawnie operuje w zakresie swojego warsztatu, dla osiągnięcia pełnego sukcesu terapeutycznego, bądź sukcesu możliwego do osiągnięcia w przypadku danego pacjenta (dziecka/osoby dorosłej).
Jeżeli nie uczestniczył/a Pan/Pani w szkoleniu, prosimy o wpisanie w miejsce daty szkolenia ośmiu jedynek 11.11.1111.
Pomoce logopedyczne, pomoce logopedyczne online Logmed Poradnie specjalistyczne – logopedia, neurologopedia
Dodaj opinię