Opinie wykładowców/-czyń nt. nauczania zdalnego w semestrze zimowym 2021/22 .
Celem tej ankiety jest zebranie danych nt. cyfrowych doświadczeń wykładowców/-czyń związanych z nauką zdalną w semestrze zimowym 2021/22.

Twoja opinia i sugestie są ważnym i cennym źródłem informacji, pomocnych w rozwoju nauczania zdalnego i kreowaniu dobrych praktyk. Odpowiedzi są anonimowe.

Podobne informacje nt. cyfrowych doświadczeń studentów były zbierane w ubiegłych semestrach, a ich podsumowanie jest dostępne w tej publikacji: https://easychair.org/publications/paper/NVk5

Jeśli jesteś zainteresowany/-a raportem z tej ankiety, podaj swój e-mail na końcu kwestionariusza. W przypadku pytań pisz na: a.pacholak@uw.edu.pl z Centrum Kompetencji Cyfrowych UW.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
1. W jakich dziedzinach się specjalizujesz? *
Required
2. Jak długo jesteś wykładowcą akademickim? (Ile lat?) *
3. Jakich przedmiotów nauczasz? *
4. Na jakim wydziale/-ach uczysz? *
5. Na jakich poziomach studiów? *
Required
6. Czy przed pandemią prowdziłeś/-aś zajęcia z komponentem zdalnym lub całkowicie e-learningowo? *
7. Jeśli tak, to od jakiego czasu (ile lat)?
8.  Czy korzystałeś ze szkoleń w zakresie dydaktyki i technologii cyfrowych w e-nauczaniu oferowanych w ramach: *
Required
9. Czego dotyczy szkolenia dot. nauczania zdalnego, z których korzystałeś/aś?
10. Jak oceniasz swoje umiejętności informacyjno-komunikacyjne w zakresie stosowania w ramach zajęć: *
1= nie znam, 2 = słabo, 3=-średnio, 4=dobrze, 5 = doskonale
1
2
3
4
5
komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych
narzędzi wideokonferencyjnych
dzielonych dokumentów do współpracy w chmurze
platformy Kampus
innych platform e-learningowych (wydziałowe lub komercyjne)
wirtualnych tablic interaktywnych
aplikacji edukacyjnych
Virtual/Augmented Reality
innego specjalistycznego oprogramowania
11. Za Tobą rok nauczania zdalnego w warunkach pandemii - w jaki sposób w tym czasie prowadziłeś/aś  zajęcia on-line? *
Required
Miejsce na Twój komentarz
12. Bazując na doświadczeniu nauczania zdalnego podczas pandemii - jakie formy e-nauczania  się sprawdziły? Dlaczego? *
13. Co kompletnie się nie sprawdziło w edukacji zdalnej? Dlaczego? Jakie były bariery? *
14.  Po powrocie do tradycyjnej formy nauczania w sem. zimowym 2021/22, jakie formy/elementy nauczania on-line kontynuujesz?
15.  Jakie nowe formy nauczania wprowadziłeś/-aś w sem. zimowym 2021/22, w relacji do tych sprzed pandemii?
16. Jak często na swoich zajęciach w ostatnim semestrze stosowałeś/aś poniższe aktywności cyfrowe? *
nigdy
raz w miesiącu
raz w tygodniu
Praca w grupach on-line.
Współdzielone tablice interaktywne.
Gry edukacyjne.
Głosowania on-line.
Notatki w formie cyfrowej.
Specjalistyczne oprogramowanie.
Symulacje.
Wirtualne laboratoria
Quizy online
Jeśli stosowałeś/-aś Inne narzędzia, to jakie?
17. Podaj przykład narzędzia cyfrowego (np. oprogramowania, komunikatora) lub aplikacji, które oceniasz jako bardzo przydatne w nauczaniu swojego przedmiotu.
18. Jaką usługę cenisz najbardziej w cyfrowej ofercie Uniwersytetu? Dlaczego?
19. Jakiej usługi brakuje Ci najbardziej w cyfrowej ofercie UW?
20.  W jaki sposób sprawdzałeś/-aś wiedzę studentów/-tek? *
Required
21.  Czy planujesz kontynuowane nauczania w  formie mieszanej (po części tradycyjnie face-to-face, po części on-line)?   *
Jeśli tak, to w jaki sposób?
22.  Jeśli tak (patrz pyt. 21), to jaki będzie udział % komponentu zdalnego?
0%
100%
Clear selection
Miejsce na Twój komentarz
Jeśli chcesz otrzymać podsumowanie zebranych w tej ankiecie danych, podaj swój e-mail.
Imię i nazwisko (opcjonalnie)
Dziękujemy za wypełnienie ankiety!
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This form was created inside of Uniwersytet Warszawski. Report Abuse