Request edit access
Badanie satysfakcji użytkowników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mysłowicach
Szanowna/y/ Pani/e/,

Prosimy o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, której celem jest ocena jakości naszych usług. Jej wyniki pomogą nam lepiej dostosować funkcjonowanie biblioteki do potrzeb użytkowników. Prosimy o szczere odpowiedzi, zgodne z Pana/i odczuciami.

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas!

Sign in to Google to save your progress. Learn more
I.  W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę? Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej. (Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi). *
Required
II. Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych? (wg skali od 1 do 5, gdzie: 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”). *
III. Jak Pan/Pani ocenia:                                                 (wg skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”. W przypadku, kiedy Pan/Pani nie korzysta z danej usługi lub biblioteka jej nie oferuje proszę nie zaznaczać żadnej odpowiedzi.                1.Warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece                                  
Clear selection
2. Wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu)
Clear selection
3. Godziny otwarcia
Clear selection
4. Pracownicy biblioteki (kultura obsługi, kompetencje, dyspozycyjność)
Clear selection
5. Zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
Clear selection
6. Zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
Clear selection
7. Zasoby elektroniczne, np. ebooki, czasopisma elektroniczne, bazy bibliograficzne i pełnotekstowe(kompletność, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
Clear selection
8. Zasady wypożyczeń (czas realizacji zamówienia, dopuszczalna liczba egzemplarzy, dopuszczalny okres wypożyczenia)
Clear selection
9. Usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji)
Clear selection
10. Wydarzenia kulturalne (wystawy, pokazy, spotkania, itp. organizowane przez bibliotekę)
Clear selection
11. Oferta edukacyjna (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę)
Clear selection
12. Witryna internetowa biblioteki(przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji)
Clear selection
13. Możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
Clear selection
14. Możliwości korzystania z urządzeń kopiujących(np. ksero, drukarki, skanera)
Clear selection
IV.  Jeżeli w Pana/Pani opinii występują problemy utrudniające korzystanie z bibliotek lub ma Pan/Pani sugestie dotyczące usprawnienia funkcjonowania naszej instytucji, prosimy o ich wyrażenie.
Płeć *
Wiek *
Status użytkownika (proszę zaznaczyć wyłącznie jedną, dominującą możliwość)                                                         *
Jak często korzysta Pan/Pani z usług biblioteki? *
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy