Request edit access
JavaScript isn't enabled in your browser, so this file can't be opened. Enable and reload.
Badanie satysfakcji użytkowników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mysłowicach
Szanowna/y/ Pani/e/,
Prosimy o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, której celem jest ocena jakości naszych usług. Jej wyniki pomogą nam lepiej dostosować funkcjonowanie biblioteki do potrzeb użytkowników. Prosimy o szczere odpowiedzi, zgodne z Pana/i odczuciami.
Bardzo dziękujemy za poświęcony czas!
Sign in to Google
to save your progress.
Learn more
* Indicates required question
I.
W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę? Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej. (Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi).
*
korzystam z informacji zamieszczonych na witrynie internetowej biblioteki, której dotyczy ankieta
korzystam z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
korzystam z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)
korzystam z zasobów elektronicznych (katalogi, bazy danych, czasopisma elektroniczne, książki elektroniczne, itp.)
korzystam ze zbiorów biblioteki na miejscu
poszukuję potrzebnych informacji (związanych np. z nauką, pracą zawodową, życiem codziennym, itp.)
spędzam wolny czas
uczestniczę w szkoleniach organizowanych przez bibliotekę (dotyczących np. korzystania z biblioteki, obsługi komputerów, finansów, itp.)
uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez bibliotekę
uczę się / pracuję
wypożyczam zbiory do domu (książki, audiobooki, czasopisma i inne)
Required
II.
Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych? (wg skali od 1 do 5, gdzie: 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”).
*
1
2
3
4
5
III. Jak Pan/Pani ocenia: (wg skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”. W przypadku, kiedy Pan/Pani nie korzysta z danej usługi lub biblioteka jej nie oferuje proszę nie zaznaczać żadnej odpowiedzi. 1.Warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece
1
2
3
4
5
Clear selection
2. Wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu)
1
2
3
4
5
Clear selection
3. Godziny otwarcia
1
2
3
4
5
Clear selection
4. Pracownicy biblioteki (kultura obsługi, kompetencje, dyspozycyjność)
1
2
3
4
5
Clear selection
5. Zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
1
2
3
4
5
Clear selection
6. Zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
1
2
3
4
5
Clear selection
7. Zasoby elektroniczne, np. ebooki, czasopisma elektroniczne, bazy bibliograficzne i pełnotekstowe(kompletność, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
1
2
3
4
5
Clear selection
8. Zasady wypożyczeń (czas realizacji zamówienia, dopuszczalna liczba egzemplarzy, dopuszczalny okres wypożyczenia)
1
2
3
4
5
Clear selection
9. Usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji)
1
2
3
4
5
Clear selection
10. Wydarzenia kulturalne (wystawy, pokazy, spotkania, itp. organizowane przez bibliotekę)
1
2
3
4
5
Clear selection
11. Oferta edukacyjna (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę)
1
2
3
4
5
Clear selection
12. Witryna internetowa biblioteki(przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji)
1
2
3
4
5
Clear selection
13. Możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
1
2
3
4
5
Clear selection
14. Możliwości korzystania z urządzeń kopiujących(np. ksero, drukarki, skanera)
1
2
3
4
5
Clear selection
IV.
Jeżeli w Pana/Pani opinii występują problemy utrudniające korzystanie z bibliotek lub ma Pan/Pani sugestie dotyczące usprawnienia funkcjonowania naszej instytucji, prosimy o ich wyrażenie.
Your answer
Płeć
*
Kobieta
Mężczyzna
Wiek
*
13-15
16-19
20-24
25-44
45-60
powyżej 60 lat
Status użytkownika (proszę zaznaczyć wyłącznie jedną, dominującą możliwość)
*
osoba ucząca się
osoba pracująca
osoba niepracująca
osoba pobierająca rentę / emeryturę
Jak często korzysta Pan/Pani z usług biblioteki?
*
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
przynajmniej raz w miesiącu
rzadziej niż raz w miesiącu
przynajmniej raz w roku
korzystam sporadycznie (rzadziej niż raz w roku)
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google.
Report Abuse
-
Terms of Service
-
Privacy Policy
Forms