Warsztaty z zarządzania zespołem muzycznym vol.2 - pierwsze kroki postawione, co dalej?
Druga część warsztatów skierowana jest do artystów i zespołów, aktywnie działających na rynku muzyki komercyjnej. Podczas warsztatów dowiesz się co jest ważne w budowaniu swojej marki, przy pomocy jakich narzędzi możesz ją rozwijać oraz jak działać w dobie kryzysu, by nie zwariować w otaczającym Cię świecie muzyki.
Warsztaty poprowadzi Katarzyna Kupińska, promotorka muzyki klasycznej, jazzu i hip-hopu. Swoje doświadczenie w branży muzycznej zdobywa nieprzerwanie od 2014 roku, gdzie jako działacz społeczny znalazła się w grupie osób reaktywujących historyczną rozgłośnie studencką - Akademickie Radio Pomorze w Szczecinie. Współpracuje z lokalnymi i ogólnopolskimi zespołami, uczestnicząc w wielu cyklach, projektach i festiwalach muzycznych. Od 2019 roku wspiera bieżące działania biura koncertowego Baltic Neopolis Orchestra, nadzorując działania promocyjne związane z promocją muzyki klasycznej w kraju jak i za granicą. Współpracowała przy takich Festiwalach jak: Baltic Neopolis Festival, Festiwal Guimaraes Classico w Portugalii, Festiwal Szczecin Classic, czy Festiwal Akustyczeń. Uczestniczka projektu Tak Brzmi Miasto (2019 i 2021). Doświadczenie menadżera muzycznego zdobywała u boku takich osób jak: Dagmara Gregorowicz, Bartosz Stawiarz, Leszek Biolik czy Paweł Hordejuk. Na co dzień współpracuje z zespołami: Baltic Neopolis Orchestra oraz Eskaubei & Tomek Nowak Quartet.
Dla zespołów, które brały udział w pierwszym warsztacie organizowanym w marcu 2021 roku przewidziano indywidualne 20-minutowe konsultacje. Przy rejestracji prosimy o wyrażenie chęci wzięcia udziału w dodatkowych konsultacjach.
Liczba miejsc ograniczona: 8 osób
Przy wysłaniu zgłoszeń prosimy o podanie pełnej nazwy zespołu/artysty oraz określenie gatunku muzycznego wokół którego porusza się zespół/artysta.
Tematyki poruszane podczas warsztatów:
- podstawowa misja i cele artysty/zespołu
- spójna kreacja wizerunkowa
- copywriting, a wizerunek
- zespół/artysta samozarządzający
- rola menadżera w zespole,
- jak poruszać się w dobie mediów (radio, prasa, telewizja),
- pozyskiwanie środków na działalność artystyczną,
- podział ról w zespole,
- booking,
- działanie w dobie kryzysu, zmienność rynku i trendów
- Festiwale i konkursy muzyczne - czy warto brać udział?
- narzędzia wykorzystywane w pracy menadżera
- kontrakty i umowy