RB25DET NEO oryginalny, nieotwierany silnik
TOMEI PONCAMS TYPE-A ostre wałki rozrządu
GREDDY style kolektor ssący przystosowany do NEO, po polerce kanałów, listwa paliwowa CNC, OEM przepustnica
OEM NISSAN GT-R R35 590CC wtryskiwacze czyszczone i sprawdzone w DZIAK Motorsport
TURBOSMART regulator ciśnienia paliwa
OBP 344 LPH pompa paliwa
FMIC bariery termo, owijki, bandaże, oklejki osłaniające przewody od turbo itp
JPERFORMANCE aluminiowa chłodnica wody
SPAL wiatrak chłodnicy wody i chłodnicy oleju
MOCAL chłodnica oleju + relokacja filtra
ROCKOIL 10W60 CARBON RACING olej silnikowy
GREDDY magnetyczna śruba miski olejowej
K&N filtr oleju + relokacja
UKŁAD DOLOTOWY:
CUSTOM 3” orurowanie
JPERFORMANCE intercooler
HKS style filtr powietrza
PROPERFEKT blow off
UKŁAD WYDECHOWY:
GARRETT GT3076 turbo + koc MAGMA HD
TIAL 38MM wastegate z wejściem w wydech
EXTREME kolektor wydechowy top mount
CUSTOM 3” downpipe na v-band
CUSTOM 3" kompletny układ wydechowy
HKS HI-POWER tłumik końcowy
ELEKTRONIKA:
AUTOGAUGE EVO wskaźniki temperatury oleju i wody, EGT, ciśnienie paliwa, ciśnienie doładowania
PIVOT dodatkowy prędkościomierz, przeciążenie G, czas 0-402m
CUSTOM przełączniki map, procedury startu, wiatraków na chłodnicach
ECUMASTER EMU CLASSIC komputer standalone + 2 mapy, 2-step launch control, bluetooth, electronic boost controller, 2 sondy EGT, AFR, wdrożone dużo procedur bezpieczeństwa dla silnika m.in korekta mapy po ciśnieniu paliwa, spalaniu stukowym, EGT, AFR, temp w dolocie, temp wody i oleju
UKŁAD NAPĘDOWY:
COMPETITION CLUTCH STAGE 5 sprzęgło
COMPETITION CLUTCH koło zamachowe
OEM LSD po pełnej rewizji i podmianie płytek na ciaśniejsze, nowy olej i uszczelnienia
ZAWIESZENIE:
ISC N1 RACE/TRACK zawieszenie gwintowane z pillowballami na górze
PLANETJDM wahacze i drążki z możliwością regulacji każdej możliwej płaszczyzny geometrii kół
HICAS usunięty
Mokry sen każdego nastolatka i nie tylko Wypas auto, zdecydowanie najciekawsze jakie miałeś jedno co bym zmienił to kolor na jakiś normalny, mat mi się nigdy nie widział chociaż tutaj i tak wyglada nieźle i ma swój urok, coś jak myśliwiec niewykrywalny dla radarów
...i tak oto po latach mój wóz (już były wóz ) doczekał się wątku na forum
Powodzenia dla Kamila, jestem mocno przekonany, że ten wóz pójdzie fajną drogą i mam wielką nadzieję, że go nie rozklei z tej folii, bo białych R34 w tym kraju jak mrówków
Bio napisał/a:
Już za to szanuję!
hehe dziękuję dziękuję
Bio napisał/a:
W sumie wątek do zamknięcia bo chyba nie ma co robić z tym samochodem
Etam, ja go OCZYWIŚCIE nie będę podjudzał ale fajne są strokery na 2.8L i 700-800hp w zasięgu, do tego skrzynie teraz są modne automaty programowane typu Lamik/HTG
vlad, swoją drogą bardzo ładne obejście i działka. Jestem teraz na takim etapie że bardziej często zwracam uwagę na to niż na auto. Ogromny plus za brak obowiązkowego teraz w Polsce rzędu tuj wzdłuż płotu.
..nawet mimo tego że oklejony w kolor który średnio do mnie przemawia a gerenalnie uważam się za funa wszystkich odcieni szarości, antracytów, gun metali itd.. szkoda że mat.... ale przynajmniej będziesz miał pole do własnej inwencji !
gratuluje zakupu!
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2020-06-14
empe napisał/a:
Nismo poszło w rozliczeniu? Na końcu filmu słyszałem podobny dźwięk wydechu do zetki.
W 19:53 w lewym dolnym rogu nawet widać przód Zetki
Nie jestem fanem skajlajnów, bo mają zbyt klocowate nadwozia jak na samochody sportowe, ale zabawka fajna, choć wolałbym zostać przy Z34.
Folia może i dobrze położona, ale wolałbym się jej pozbyć, bo ta buda w bieli wygląda zdecydowanie lepiej. Do kontrastu węglowa maska, skrzydło i będzie dużo lepiej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum