Interactive image
madejskalucyna1
Created on April 26, 2020
More creations to inspire you
HISTORY OF THE LGBTQ+ PRIDE FLAG
Interactive Image
AN INTRODUCTION TO LGBTQ+ TERMS
Interactive Image
HOW TO BE AN LGBTQ+ ALLY
Interactive Image
HOW TO MAKE YOUR CLASSROOM LGBTQ+ RIENDLY
Interactive Image
BISEXUALITY
Interactive Image
WHO WAS HARVEY MILK?
Interactive Image
BOARDS BOOK SERIES
Interactive Image
Transcript
poniedziałek 27 04 2020
wtorek 28 04 2020
środa 29 04 2020
czwartk 30 04 2020
religia
etyka
j. angielski
3 A
Witajcie! Sytuacja i rozporządzenie Ministra Edukacji zmusiło nas do dalszej, dłuższej izolacji. Bardzo za Wami tęsknię. Tak bardzo chciałabym się z Wami spotkać. Myślę, że Wy również za sobą tęsknicie, ale nadrobimy to wszystko, gdy wszystko wróci do normy. Mam nadzieję, że spotkamy sie tego 25 maja. - Dziś przeczytajcie nasz ulubiony tekst, czyli list od Hani "Wiosna, wiosna" ze str. 46, 47 podręcznik. - Zastanówcie się...
- Co Hania myślała o Barbarze, zanim ją poznała, a co myślała o niej, gdy dziewczynki się poznały?
- Dlaczego?
- Jak można określić relacje Henia z Barbarą, a jak - jego relacje z Hanią?
- Na czym polega koleżeństwo, a czym jest przyjaźń?
Na matematyce zajmiemy się jednostkami masy. - Wykonajcie zadanie ze str.. 48 - 49. Bardzo jest mi miło, jak wysyłacie mi swoje zdjęcia. Pozdrawiam Lucyna Madejska
Na matematyce nadal jednostki masy.
- Wykonajcie ćwiczenia ze str. 50 - 51.
Dla chętnych uczniów zadania dodatkowe z matematyki str. 68. Pozdrawiam. Trzymajcie się cieplutko. Lucyna Madejska
Na matematyce wykonajcie ćwiczenia ze strony 52.
- Sprawdźcie poprawność wykonywanych działań.
- Zmieńcie znaki, aby działania były poprawne.
- Uzupełnijcie treść zadania i wykonajcie obliczenie.
- Przekształćcie pytanie tak, żeby można było rozwiązać zadanie.
Pięknie nauczcie się czytać tekstu z podręcznika ze str. 109 "Nowy przyjaciel".
Na matematyce wykonajcie zadania tekstowe ze str. 53. Pozdrawiam Miłego weekendu!
Przypomnijmy sobie poznane części mowy: Rzeczownik - Kto? Co? (nazwy ludzi, zwierząt, roślin i rzeczy). Czasownik - Co robi? Co się z nim dzieje? W jakim jest stanie? (nazwy czynności). Przymiotnik - Jaka? Jaki? Jakie? (wyrazy oznaczające cechy rzeczowników). Przysłówek - Jak? (wyrazy oznaczające, jak dana czynność została wykonana).
- W celu utrwalenia umiejętności rozpoznawania poznanych części mowy, pokolorujcie obrazek ze str. 47 zgodnie z kodem.
Dzień Ziemi.docxnullGoogle Docs
Warunki spowiedzi świętej.
Good morning students ! Witajcie ! Zapiszcie temat---We wtorek o 7 godzinie jem płatki i piję sok pomarańczowy. zapiszcie pod tematem słówka find-znależć cupboard--szafka kuchenna Otwórzcie książki na stronie 55 , popatrzcie na obrazki w zadaniu 1. Trzeba ułożyć 3 zdania, pierwsze już ułożone , a czy umiecie ułożyć dwa następne ? Kto umie niech napisze je w zeszycie. Następnie popatrzcie na obrazek obok zadania 2. Opiszcie co się dzieje. Posłuchajcie jakie nowe danie wymyśliła dziewczynka ? Smakowałoby wam ?? Pozdrawiam was serdecznie! Goodbye everone !
Otwórzcie książki na stronie 56 Narysujcie tabelkę taką jak w zadaniu 1, po lewej stronie są dni tygodnia a u góry śniadanie, przekąska i obiad . Posłuchajcie nagrania 2.23 Wpisujcie przez ten cały tydzień co jecie . Można tez narysować ! Kolejne zadanie to nasza gra w Zabadoo says... Pamiętacie ?? Pokazujcie obrazek tylko gdy powie Zabadoo, zagrajcie dwa razy. Słuchanie 2.24 Dla chętnych ***To bardzo trudne !!!!! i tajemnicze...... W ćwiczeniach str. 44 zad.2. Powodzenia ! Goodbye !!!!
Dzień dobry! Przypomnijcie sobie fragmenty lektury "Doktor Dolittle i jego zwierzęta" i przeczytajcie teksty ze str. 48 - 49.
- Zapoznajcie się ze znaczeniem trudnych słów w "Leksykonie".
- Uzupełnijcie metryczkę książki str. 44 i wykonajcie ćwiczenia 3 i 4 ze str. 45.
- Napiszcie notatkę do zeszytu.
- Wyślijcie pięknie napisaną notatkę na ClassDojo.
Dzień dobry! Dzisiaj przypomnimy sobie, jak właściwie zachować się wobec zwierząt domowych, dzikich i nieznajomych.
- Przeczytajcie ze zrozumieniem tekst ze str. 50 - 51. "Uwaga! Zwierzęta!".
- Przećwiczcie bezpieczną "pozycję żółwia".
- Wykonajcie ćwiczenia ze str. 46.
Witajcie! Przed nami "Majowe święta": 1 maja - Święto Pracy. 2 maja - Dzień Flagi. 3 maja - Święto Konstytucji 3 Maja.
- Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji na temat majowych świąt.
- Uważnie oglądajcie, czytajcie i słuchajcie!
- Następnie napiszcie w zeszycie krótką notatką na temat tych poszczególnych świąt.
- Pamiętajcie o wielkiej literze w nazwach świąt, korzystajcie ze słowników ortograficznych