Want to make creations as awesome as this one?

Transcript

poniedziałek 27 04 2020

wtorek 28 04 2020

środa 29 04 2020

czwartk 30 04 2020

religia

etyka

j. angielski

3 A

Witajcie! Sytuacja i rozporządzenie Ministra Edukacji zmusiło nas do dalszej, dłuższej izolacji. Bardzo za Wami tęsknię. Tak bardzo chciałabym się z Wami spotkać. Myślę, że Wy również za sobą tęsknicie, ale nadrobimy to wszystko, gdy wszystko wróci do normy. Mam nadzieję, że spotkamy sie tego 25 maja. - Dziś przeczytajcie nasz ulubiony tekst, czyli list od Hani "Wiosna, wiosna" ze str. 46, 47 podręcznik. - Zastanówcie się...

  • Co Hania myślała o Barbarze, zanim ją poznała, a co myślała o niej, gdy dziewczynki się poznały?
  • Dlaczego?
  • Jak można określić relacje Henia z Barbarą, a jak - jego relacje z Hanią?
  • Na czym polega koleżeństwo, a czym jest przyjaźń?
- Wykonajcie ćwiczenia ze str. 40, 41. - Wyślijcie mi na ClassDojo ćwiczenie nr 1 ze str. 40. - Jutro przechodzimy do lektury: "Doktor Dolittle".

Na matematyce zajmiemy się jednostkami masy. - Wykonajcie zadanie ze str.. 48 - 49. Bardzo jest mi miło, jak wysyłacie mi swoje zdjęcia. Pozdrawiam Lucyna Madejska

Na matematyce nadal jednostki masy.

  • Wykonajcie ćwiczenia ze str. 50 - 51.

Dla chętnych uczniów zadania dodatkowe z matematyki str. 68. Pozdrawiam. Trzymajcie się cieplutko. Lucyna Madejska

Na matematyce wykonajcie ćwiczenia ze strony 52.

  1. Sprawdźcie poprawność wykonywanych działań.
  2. Zmieńcie znaki, aby działania były poprawne.
  3. Uzupełnijcie treść zadania i wykonajcie obliczenie.
  4. Przekształćcie pytanie tak, żeby można było rozwiązać zadanie.

Pięknie nauczcie się czytać tekstu z podręcznika ze str. 109 "Nowy przyjaciel".

Na matematyce wykonajcie zadania tekstowe ze str. 53. Pozdrawiam Miłego weekendu!

Przypomnijmy sobie poznane części mowy: Rzeczownik - Kto? Co? (nazwy ludzi, zwierząt, roślin i rzeczy). Czasownik - Co robi? Co się z nim dzieje? W jakim jest stanie? (nazwy czynności). Przymiotnik - Jaka? Jaki? Jakie? (wyrazy oznaczające cechy rzeczowników). Przysłówek - Jak? (wyrazy oznaczające, jak dana czynność została wykonana).

  • W celu utrwalenia umiejętności rozpoznawania poznanych części mowy, pokolorujcie obrazek ze str. 47 zgodnie z kodem.

Dzień Ziemi.docxnullGoogle Docs

Warunki spowiedzi świętej.

Good morning students ! Witajcie ! Zapiszcie temat---We wtorek o 7 godzinie jem płatki i piję sok pomarańczowy. zapiszcie pod tematem słówka find-znależć cupboard--szafka kuchenna Otwórzcie książki na stronie 55 , popatrzcie na obrazki w zadaniu 1. Trzeba ułożyć 3 zdania, pierwsze już ułożone , a czy umiecie ułożyć dwa następne ? Kto umie niech napisze je w zeszycie. Następnie popatrzcie na obrazek obok zadania 2. Opiszcie co się dzieje. Posłuchajcie jakie nowe danie wymyśliła dziewczynka ? Smakowałoby wam ?? Pozdrawiam was serdecznie! Goodbye everone !

Otwórzcie książki na stronie 56 Narysujcie tabelkę taką jak w zadaniu 1, po lewej stronie są dni tygodnia a u góry śniadanie, przekąska i obiad . Posłuchajcie nagrania 2.23 Wpisujcie przez ten cały tydzień co jecie . Można tez narysować ! Kolejne zadanie to nasza gra w Zabadoo says... Pamiętacie ?? Pokazujcie obrazek tylko gdy powie Zabadoo, zagrajcie dwa razy. Słuchanie 2.24 Dla chętnych ***To bardzo trudne !!!!! i tajemnicze...... W ćwiczeniach str. 44 zad.2. Powodzenia ! Goodbye !!!!

Dzień dobry! Przypomnijcie sobie fragmenty lektury "Doktor Dolittle i jego zwierzęta" i przeczytajcie teksty ze str. 48 - 49.

  • Zapoznajcie się ze znaczeniem trudnych słów w "Leksykonie".
  • Uzupełnijcie metryczkę książki str. 44 i wykonajcie ćwiczenia 3 i 4 ze str. 45.
  • Napiszcie notatkę do zeszytu.
Jan Dolittle był doktorem nauk medycznych. Leczył ludzi, którzy go znali i szanowali. Najbardziej na świecie kochał zwierzęta. Wiele z nich mieszkało w jego domu i gospodarstwie. Miłość do nich sprawiła, że zrezygnował z leczenia ludzi i zajął się uzdrawianiem zwierząt. Znał ich mowę i doskonale je rozumiał, co znacznie ułatwiało mu pracę.
  • Wyślijcie pięknie napisaną notatkę na ClassDojo.

Dzień dobry! Dzisiaj przypomnimy sobie, jak właściwie zachować się wobec zwierząt domowych, dzikich i nieznajomych.

  • Przeczytajcie ze zrozumieniem tekst ze str. 50 - 51. "Uwaga! Zwierzęta!".
  • Przećwiczcie bezpieczną "pozycję żółwia".
  • Wykonajcie ćwiczenia ze str. 46.

Witajcie! Przed nami "Majowe święta": 1 maja - Święto Pracy. 2 maja - Dzień Flagi. 3 maja - Święto Konstytucji 3 Maja.

  • Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji na temat majowych świąt.
  • Uważnie oglądajcie, czytajcie i słuchajcie!
  • Następnie napiszcie w zeszycie krótką notatką na temat tych poszczególnych świąt.
  • Pamiętajcie o wielkiej literze w nazwach świąt, korzystajcie ze słowników ortograficznych