Niestety, po kliknięciu ostatniego łącza lub przycisku wystąpił błąd.

Jeśli próbujesz dokonać transakcji zakupu lub wysłania pieniędzy do krewnych lub znajomych, zalecamy sprawdzenie po 30 minutach konta PayPal oraz poczty e-mail w poszukiwaniu potwierdzenia transakcji. Jeśli ponowisz próbę bez sprawdzenia, istnieje ryzyko zduplikowania obciążenia lub płatności.

Jeśli NIE próbujesz dokonać transakcji zakupu lub wysłania pieniędzy, a strona ta została wyświetlona po odwiedzeniu innej witryny, radzimy powrócić do tamtej witryny (ze względów bezpieczeństwa sugerujemy nie korzystać w tym celu z przycisku Wstecz przeglądarki internetowej) i ponowić próbę.

Jeśli strona została wyświetlona po odwiedzeniu innego miejsca w witrynie PayPal, wystarczy kliknąć logo PayPal w lewym górnym rogu, aby powrócić na stronę główną i ponowić działanie. Konieczne może być ponowne zalogowanie się do konta PayPal.

Przepraszamy za niedogodności.