- Nawet najdroższy puder świata nie może wyprasować wszystkich twoich zmarszczek... Stop kłamstwu w reklamach kosmetyków dla kobiet! Takich ludzi po prostu nie ma, tak doskonałych, tak idealnych. Ale ich obecność na okładkach, w reklamach silnie wpływa szczególnie na młode dziewczyny i to jest największy problem. Tylko manekin nie ma zmarszczek! - mówi Katarzyna Piekarska, wiceszefowa SLD, która zamierza złożyć do Rady Reklamy wniosek o zakaz rozpowszechniania reklamy fluidu L'Oreal. - W reklamie, jak wszędzie, działa prawo natury: silniejszy pożera słabszego, piękniejszy ma większą siłę, bo garniemy się do piękna, a boimy się brzydoty. Klienci agencji reklamowych panicznie się boją, że ich produkt się nie sprzeda, dlatego nie chcą ryzykować z inteligentną reklamą. Gdyby nie obawa przed konkurencją, udałoby się powstrzymać reklamodawców od tych wszystkich oszustw i niedomówień - odpowiada Iwo Zaniewski, dyrektora artystyczny agencji PZL, w programie ''Rozmowy Agnieszki Kublik''
Więcej
    Komentarze
    `