logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SignTools do Coreldraw - zamiast programu do cięcia

   02.11.2002, przeczytano 3804 razy

SignTools to plugin do Corela, który pomaga w przygotowaniu projektów na użytek reklamy wizualnej - szyldów, tablic, bannerów itp. Opcja cięcia wprost z Corela pozwala go używać zamiast drogiego, specjalistycznego oprogramowania dla signmakerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/signtools-do-coreldraw---zamiast-programu-do-ciecia,1294,artykul.html

Plugin posiada kilkadziesiąt specjalistycznych narzędzi, które po zainstalowaniu stają się dostępne w paskach narzędziowych Corela oraz jako pływające okienka na pulpicie. Należą do nich różnorodne efekty przygotowane pod kątem wycinania - kontury, cienie, efekty dekoracyjne itp., specjalne funkcje stapiania obiektów, panelowanie, zakładki, separacje na różne kolory folii itp. Na tekście można wykonywać dodatkowe zabiegi i efekty, jak np. sztuczne wytłuszczenie fontów nie posiadających wersji bold, różnorodne efekty wypełnień itp. Vinyl Saver pozwala ułożyć obiekty przed wycinaniem tak, aby zminimalizować zużycie folii samoprzylepnej. Panel cięcia daje wybór 140 sterowników ploterowych i możliwość konfiguracji portu. Oprogramowanie nie jest chronione kluczem sprzętowym i może być łatwo przenoszone między stanowiskami pracy.

Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że operację cięcia wykonujemy w tym samym oknie co projektowanie pracy w Corelu. Plugin może być tańszą alternatywą dla drogiego oprogramowania specjalistycznego, którego rozbudowane możliwości są rzadko wykorzystywane w praktyce, zaś same projekty przygotowywane są najczęściej właśnie w Corelu. Pracy nie trzeba przygotowywać specjalnie pod kątem wycinania, matrwić się o dodawanie najcienszego outline-u itp.

Plugin można zamówić na stronach producenta - amerykańskiej firmy GRS Systems - za 179 USD. W serwisie można znaleźć także demo z wyłączonymi niektórymi funkcjami.

www.grs-systems.com

na podst. materiałów firmy GRS Systems

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764