OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Inowrocław Rąbinek – Drawski Młyn (206/236)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-04-07 (historia)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,701 0
|
|  
  Dziarnowo   (C)
3,755
 
    5,865
    7,429
   
   
  Pakość   (C)
11,766
   
   
  Piechcin   (C)
15,158
   
   
  Bielawy   (C)
16,901
   
    19,525
 
   
  Wapienno   (C)
20,090
 
   
  Barcin   (C)
23,110
 
   
  Jadowniki   (C)
30,176
 
   
  Żnin   (C)
37,758
 
   
  Podobowice   (C)
47,542
 
   
  Damasławek   (P)
55,521
 
   
  Stępuchowo   (P)
62,158
 
    65,308
 
   
  Rąbczyn   (P)
69,403
 
   
  Wągrowiec   (P)
77,565
 
   
 
   
  Pokrzywnica   (P)
 
   
  Wiatrowiec   (P)
82,943
 
    87,964
 
    96,239
 
   
  Wiardunki   (P)
103,535
 
   
  Ryczywół   (P)
109,131
 
   
  Połajewo   (P)
116,818
 
   
  Ciążyń   (P)
121,864
 
    125,840
 
    131,311
 
   
  Bzowo Goraj   (P)
135,622
 
   
  Krucz   (P)
139,069
 
   
  Gulcz   (P)
143,411
 
   
  Rosko   (P)
146,528
 
   
  Wrzeszczyna   (P)
152,056
 
    157,043
 
   
  Drawski Młyn   (P)
163,589
Obraz

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Dawny przebieg przez kopalnię w Wapiennie: Kujawy (zmiana przebiegu) - Barcin (zmiana przebiegu)
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #109 Błażej Kopka (2024-02-19 17:26:10)
    Przyjmuję do wiadomości. Szczerze mówiąc nie spojrzałem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby na krzyżu św. Andrzeja na przejeździe byłaby żółta nalepka ostrzegawcza PLK :)
  • #110 (odp. na #109) Jacek Grabowski (2024-02-19 20:44:59)
    Jest żółta naklejka, bo formalnie przejazd jest ujęty w wykazie przejazdów PKP PLK (stan na rok 2022). Linia 236 kończy się na wysokości semafora wjazdowego od strony Drawskiego Młyna, choć od stacji do semafora Vmax=0. Taka ciekawostka: Tuż przed stacją Bzowo Goraj od strony Rogoźna Wielkopolskiego jest przejazd kat. F, z rogatkami zamkniętymi na stałe. Doszła do mnie wiadomość, że rada miejska/gminy Lubasz k. Czarnkowa wystąpiła do PKP PLK o zmianę kategorii przejazdu z F na D.
  • #111 Błażej Kopka (2024-02-19 20:57:58)
    Pytanie, który przejazd masz na myśli. Ostatni przejazd od strony Rogoźna, na wjeździe do BG ma szlabany obracane otwarte na stałe. Tak samo, jak pierwszą To otwartą na stałe.
  • #112 (odp. na #111) Jacek Grabowski (2024-02-20 21:31:05)
    Tak kolego. Dokładnie o tym przejeździe pisałem. Te rogatki są problematyczne dla mieszkańców i gmina Lubasz k. Czarnkowa wystąpiła o zmianę kategorii przejazdu.
  • #113 Błażej Kopka (2024-02-20 22:18:58)
    Ale tam jest tylko jedno domostwo, a pociągi obecnie już aktualnie żadne tam nie jeżdżą i już chyba w obecnym stanie nie pojadą (turystyka raz na rok nie liczę). A jeśli przebudowa dojdzie do skutku to i tak wszystko tam się zmieni.
  • #114 (odp. na #113) Jacek Grabowski (2024-02-21 10:59:08)
    Dokładnie tak jest. Jeszcze czasami jadą drogowcy z Rogoźna zobaczyć, czy linia nie jest jeszcze rozkradziona. ;)
  • #115 (odp. na #114) irek (2024-02-21 15:57:21)
    @Jacku, spokojnie z tymi kradzieżami. Kradnie się to, na co jest klient. Na żelastwo popyt już dawno się skończył, jedynie co się opłaca jumić, to tzw. kolor. Ukraść coś stalowo/metalowo/żeliwnego nie ma problemu, ale co dalej? Na terenie UE czy RP pieców martenowskich raczej jak na lekarstwo, najbliższe to za Wielkim Murem, ale i tam coś gospodarka siadła :)
  • #116 Iza Dorocińska (2024-02-22 11:56:21)
    Cóż za "profesjonalny" język i obeznanie z tematem ;)
  • #117 Adam Śliwiński (2024-03-06 11:34:18)
    Na odcinku Bzowo Goraj - Krucz nie ma torowiska, w legendzie jest błąd.
  • #118 Programista Kolejowy (2024-04-02 13:19:45)
    Gdzie kończy się 206, a gdzie 236, bo niby jest podział do Żnina. I co? Bo 236 niby zaczyna się dopiero z Wągrowca, to jak to jest?

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Inowrocław Rąbinek – Drawski Młyn (206/236)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...