Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Więcej informacji o F3

3 views
Skip to first unread message

Krzysztof Duda

unread,
Jun 16, 2007, 3:21:55 AM6/16/07
to
Witam,
Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co z
tego Fallouta ma być:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877

Cóż:
- FPP/TPP do wyboru
- gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.
- brak levelowania potworków razem z graczem
- będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
Vaulta (numer 101) bez nas.
- co do silnika, to jest to przerobiony napęd Obliviona.
- sama walka ma podobno premiować taktyczne podejście (czyli używanie
pauzy). Będą APeki, które zużywają się podczas wykonywania akcji, a po ich
wyczerpaniu, regenerują się w czasie rzeczywistym.
- będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika. Khem, znaczy
się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
dzieci...
- będzie można co prawda wynajmować pomocników, ale F3 ma być dla solistów,
czyli większość czasu spędzimy bez drużyny.
- podobno będzie możliwość robienia questów na różne sposoby (walka,
przekradanie się, rozmowa). Cóż byłby przełom w porównaniu z serią TES.
- będzie karma. I to powiązana z ecziwmentami dla X360! YEAH! ;)
- piszą, że trzeba będzie wybierać między frakcjami (a nie tak jak w TESach
być we wszystkich naraz), a wybory mają dotyczyć nie tylko dobra/zła, ale
także odcienia szarości. Ja w to nie wierzę ;-)
- gra zaczyna się w 2277, czyli jakieś 40 lat po Fallout 2.
- obszar gry będzie trochę mniejszy od tego z Obliviona.

Więcej szczegółów macie w podlinkowanym artykule.
Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl
Anyone can make mistakes, but only an idiot persists in his error.
- Cicero

Maciek

unread,
Jun 16, 2007, 3:46:42 AM6/16/07
to
Dnia Sat, 16 Jun 2007 09:21:55 +0200, Krzysztof Duda napisał(a):

> Witam,
> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co z
> tego Fallouta ma być:

> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.

Dobrze.

> - brak levelowania potworków razem z graczem

Ufff.

> - co do silnika, to jest to przerobiony napęd Obliviona.

Trzeba kupic nowego kompa.

> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika. Khem, znaczy
> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
> dzieci...

Nie znasz dzisiejszych dzieci :)


--
pozdrawiam,
Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Gajos

unread,
Jun 16, 2007, 7:03:58 AM6/16/07
to

Użytkownik "Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1v5ghta8...@dudak.aster.net.pl...

> Witam,
> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
> z
> tego Fallouta ma być:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877

Nie dość, że Storm Trooper to jeszcze Chuck Norris ;-))))

--
Pzdr
GJS


Krzysztof Duda

unread,
Jun 16, 2007, 7:19:18 AM6/16/07
to
W sobotę, 16.06.2007 o 13:03:58, Gajos napisał:

>> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
> Nie dość, że Storm Trooper to jeszcze Chuck Norris ;-))))

E tam. Nuklearna katapulta o ksywie Grubas OWNS ALL ;8)
Chociaż ma silną konkurencję w postaci samochodów z atomowymi silnikami
(wybuchając robią chmurkowe grzybki! YAY!) i bossów w postaci Behemota. No i
super mutek z Oblivionlike młotem, też wymiata. Czuję że klimat Fallouta
będzie zachowany ;-)


Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl

"Dobry elf, to martwy elf" - AS

Mateusz Ludwin

unread,
Jun 16, 2007, 1:12:23 PM6/16/07
to
pl.rec.gry.komputerowe.rpg.getSenderByName("*Krzysztof Duda*").quote();

> Cóż:
> - FPP/TPP do wyboru

Tego się można było spodziewać...

> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.

Ciekawe jak się ma pauzowanie do celowania.

> - brak levelowania potworków razem z graczem

A to chyba normalne.

> - będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
> Vaulta (numer 101) bez nas.

:<

> - co do silnika, to jest to przerobiony napęd Obliviona.

I tak nie zakładałem że to uruchomię.

> - sama walka ma podobno premiować taktyczne podejście (czyli używanie
> pauzy). Będą APeki, które zużywają się podczas wykonywania akcji, a po ich
> wyczerpaniu, regenerują się w czasie rzeczywistym.

Dalej nie rozumiem jak to ma działać w FPP...

> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika. Khem, znaczy
> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
> dzieci...

Git.

> - będzie można co prawda wynajmować pomocników, ale F3 ma być dla solistów,
> czyli większość czasu spędzimy bez drużyny.

I tak zawsze grałem sam.

> - podobno będzie możliwość robienia questów na różne sposoby (walka,
> przekradanie się, rozmowa). Cóż byłby przełom w porównaniu z serią TES.

Coś czuję, że jednak nie będzie...

> - będzie karma. I to powiązana z ecziwmentami dla X360! YEAH! ;)

WTF?
--
Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

Mateusz Ludwin

unread,
Jun 16, 2007, 1:15:29 PM6/16/07
to
pl.rec.gry.komputerowe.rpg.getSenderByName("*Krzysztof Duda*").quote();

> No i
> super mutek z Oblivionlike młotem, też wymiata.

To jest koszmarne :<<<

Ale za to lotniskowiec, mmm...

Krzysztof Duda

unread,
Jun 16, 2007, 4:22:28 PM6/16/07
to
W sobotę, 16.06.2007 o 19:12:23, Mateusz Ludwin napisał:

>> - brak levelowania potworków razem z graczem
> A to chyba normalne.

W porównaniu z Daggerfallem i Oblivionem, to właśnie nie takie normalne.
Podobno Arena też miała poziomowanie potworków. Jedynym wyjątkiem był
Morrowind.



>> - będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
>> Vaulta (numer 101) bez nas.
> :<

Jeszcze pies tracał tego tatusia, ale takie odgórne narzucanie wieku gracza
mi się nie podoba. Za stary na to jestem ;-)



>> - sama walka ma podobno premiować taktyczne podejście (czyli używanie
>> pauzy). Będą APeki, które zużywają się podczas wykonywania akcji, a po ich
>> wyczerpaniu, regenerują się w czasie rzeczywistym.
> Dalej nie rozumiem jak to ma działać w FPP...

Ja to sobie wyobrażam tak:

W momencie zauważenia wrogów możesz wcisnąć przycisk na padzie, który odpali
tryb VATS. Wtedy, np triggerami wybierasz sobie cel i potwierdzasz np
przyciskiem A. Następuje zbliżenie na wybranego przeciwnika i za pomocą
krzyżaka i guzików ABXY wybierasz sobie część ciała, w którą będziesz
strzelał oraz rodzaj ataku. Na koniec zatwierdzasz wybór jednym z
pozostałych przycisków pada i oglądasz animację ataku. Jeśli zostały Tobie
jeszcze jakieś APy, to wykonujesz kolejną akcję, np przeładowanie, szybki
strzał, etc. Z kolei jak nie masz punktów, to włącza się z powrotem czas
rzeczywisty, a ty unikasz strzałów przeciwników, aż ci się APy zregenerują.

>> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
>> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
>> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika. Khem, znaczy
>> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
>> dzieci...
> Git.

Czy ja wiem. Zamiast tych kinowych efektów, w stylu podążania kamery za kulą
penetrującą czerep wroga (oczywiście w Slo-Mo), wolałbym trochę informacji
na temat obecności prochów, seksu i chorób wenerycznych w grze ;8)



>> - będzie można co prawda wynajmować pomocników, ale F3 ma być dla solistów,
>> czyli większość czasu spędzimy bez drużyny.
> I tak zawsze grałem sam.

A ja nie :( Drużyna złożona z przygłupa mającego kość w nosie i biegającego
ze Sledgehammerem, barmana z problemami sercowymi oraz wielkiego zielonego
szeryfa wymiatała :8)



>> - podobno będzie możliwość robienia questów na różne sposoby (walka,
>> przekradanie się, rozmowa). Cóż byłby przełom w porównaniu z serią TES.
> Coś czuję, że jednak nie będzie...

He, he. Po czym wnosisz? Chyba nie po poprzednich dokonaniach Bethesdy ;-)



>> - będzie karma. I to powiązana z ecziwmentami dla X360! YEAH! ;)
> WTF?

Nie pamiętasz karmy z F1 i F2? Wpływała na reakcje NPCów wobec Ciebie. Co do
achievementów to zacytuję z artykułu:
Your place on the karmic scale will shift in response to your decisions, and
different titles will be applied as you gain levels based on your current
karma. In fact, many of the 360 version's Achievements will be about
acquiring these different titles as you progress - getting all the
Achievements is almost impossible in just one playthrough, particularly due
to the nature of quests in Fallout 3.


Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl

"...Tam, gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam, gdzie dziś
wełnią się morza, będą pustynie. A głupota pozostanie głupotą." - AS

Fanbig

unread,
Jun 16, 2007, 4:30:08 PM6/16/07
to

> Czy ja wiem. Zamiast tych kinowych efektów, w stylu podążania kamery za
> kulą
> penetrującą czerep wroga (oczywiście w Slo-Mo), wolałbym trochę informacji
> na temat obecności prochów, seksu i chorób wenerycznych w grze ;8)

Dokładnie , mam nadzieje że będzie owieczka z F2 , bardzo sie stęskniłem...

Mandella

unread,
Jun 16, 2007, 4:37:25 PM6/16/07
to

Użytkownik "Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1v5ghta8...@dudak.aster.net.pl...
> Witam,
> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
z
> tego Fallouta ma być:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
>
> Cóż:
> - FPP/TPP do wyboru
> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.

TPP/FPP i walka w real-time z aktywna pauza? co za bzdura...

> - brak levelowania potworków razem z graczem

Inaczej byc nie moglo.

> - będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
> Vaulta (numer 101) bez nas.

Normalnie jak w telenoweli :)

> - sama walka ma podobno premiować taktyczne podejście (czyli używanie
> pauzy). Będą APeki, które zużywają się podczas wykonywania akcji, a po ich
> wyczerpaniu, regenerują się w czasie rzeczywistym.

Brzmi zagmatwanie. Widac chca zadowolic fanow walki w czasie rzeczywistym i
turowym. Nie lubie takich rozwiazan dla wszystkich.

> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika. Khem,
znaczy
> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
> dzieci...

Good :)

> - podobno będzie możliwość robienia questów na różne sposoby (walka,
> przekradanie się, rozmowa). Cóż byłby przełom w porównaniu z serią TES.

Ktos w to w ogole wierzy? To jeden z najbardziej oklepanych sloganow
reklamowych ostatnich lat.

Generalnie na razie cieszy mnie jedno - ze wyjdzie to na X360, ktorego
posiadam i smuci tez jedno - ze jednak TPP/FPP.

M.


Gajos

unread,
Jun 16, 2007, 5:40:10 PM6/16/07
to

Użytkownik "Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:zfz9r8b3...@dudak.aster.net.pl...

>
> W momencie zauważenia wrogów możesz wcisnąć przycisk na padzie, który
> odpali
> tryb VATS. Wtedy, np triggerami wybierasz sobie cel i potwierdzasz np
> przyciskiem A. Następuje zbliżenie na wybranego przeciwnika i za pomocą
> krzyżaka i guzików ABXY wybierasz sobie część ciała, w którą będziesz
> strzelał oraz rodzaj ataku. Na koniec zatwierdzasz wybór jednym z
> pozostałych przycisków pada i oglądasz animację ataku. Jeśli zostały Tobie
> jeszcze jakieś APy, to wykonujesz kolejną akcję, np przeładowanie, szybki
> strzał, etc. Z kolei jak nie masz punktów, to włącza się z powrotem czas
> rzeczywisty, a ty unikasz strzałów przeciwników, aż ci się APy
> zregenerują.

A potem robisz obrót o 720 stopni, wciskasz kombinacje ABCDEFGHIJK+Start i
masz Animality.

--
Pzdr
GJS


Mandella

unread,
Jun 16, 2007, 6:57:33 PM6/16/07
to

Użytkownik "Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:zfz9r8b3...@dudak.aster.net.pl...
> W sobotę, 16.06.2007 o 19:12:23, Mateusz Ludwin napisał:
> >> - sama walka ma podobno premiować taktyczne podejście (czyli używanie
> >> pauzy). Będą APeki, które zużywają się podczas wykonywania akcji, a po
ich
> >> wyczerpaniu, regenerują się w czasie rzeczywistym.
> > Dalej nie rozumiem jak to ma działać w FPP...
>
> Ja to sobie wyobrażam tak:
>
> W momencie zauważenia wrogów możesz wcisnąć przycisk na padzie, który
odpali
> tryb VATS. Wtedy, np triggerami wybierasz sobie cel i potwierdzasz np
> przyciskiem A. Następuje zbliżenie na wybranego przeciwnika i za pomocą
> krzyżaka i guzików ABXY wybierasz sobie część ciała, w którą będziesz
> strzelał oraz rodzaj ataku. Na koniec zatwierdzasz wybór jednym z
> pozostałych przycisków pada i oglądasz animację ataku. Jeśli zostały Tobie
> jeszcze jakieś APy, to wykonujesz kolejną akcję, np przeładowanie, szybki
> strzał, etc. Z kolei jak nie masz punktów, to włącza się z powrotem czas
> rzeczywisty, a ty unikasz strzałów przeciwników, aż ci się APy
zregenerują.

Pewnie bedzie to wygladac tak jak to opisales. IMHO system z dupy. Ni to
real time, ni to tury. Kompletna glupota.

M.


flower

unread,
Jun 17, 2007, 9:32:32 AM6/17/07
to
Użytkownik "Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1v5ghta8...@dudak.aster.net.pl...

> Witam,
> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
z
> tego Fallouta ma być:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
>
> Cóż:
> - FPP/TPP do wyboru
> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.
> - brak levelowania potworków razem z graczem
> - będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
> Vaulta (numer 101) bez nas.

Po czym okaże się że tatuś będzie głównym Złym i będzie mozliwość rozwalenia
go lub dołączenia do niego. Obym nie wykrakał.

> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika.

Nie wyobrażam sobie tego. Obracającą się wokół jakiej osi?

Khem, znaczy
> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
> dzieci...

Dlatego dzieci w F3 nie będzie :-)

> - podobno będzie możliwość robienia questów na różne sposoby (walka,
> przekradanie się, rozmowa). Cóż byłby przełom w porównaniu z serią TES.

Tryb mocno przypuszczający.

> - piszą, że trzeba będzie wybierać między frakcjami (a nie tak jak w
TESach
> być we wszystkich naraz), a wybory mają dotyczyć nie tylko dobra/zła, ale
> także odcienia szarości. Ja w to nie wierzę ;-)

A rozgrywka będzie przewidziana na - UWAGA UWAGA! - całe 17 godzin gry!!!
Obym znów nie wykrakał.

Ja po prostu chciałbym ponownie zobaczyć grę RPG w której nie jest łatwo, w
której miecze i w ogóle broń biała są wielkości pozwalającej na udźwignięcie
ich z ziemi przez dwóch silnych mężczyzn, rozgrywka przewidziana jest na
więcej czasu niż potrzeba na ściągnięcie następnego wielkiego hitu mułem, i
w ogóle.


Krzysztof Duda

unread,
Jun 18, 2007, 3:48:00 AM6/18/07
to
W sobotę, 16.06.2007 o 23:40:10, Gajos napisał:

> A potem robisz obrót o 720 stopni, wciskasz kombinacje ABCDEFGHIJK+Start i
> masz Animality.

Ale dopiero po zdobyciu 9 poziomu i perka Zoofil ;8)


Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl

"... A my cośmy jedli? Świstaka! A świstak, pytam, co jest? Szczur,
nic innego. To co my jedli? Szczura!" - AS

Krzysztof Duda

unread,
Jun 18, 2007, 4:06:46 AM6/18/07
to
W niedzielę, 17.06.2007 o 15:32:32, flower napisał:

>> - będziemy mieć 19 lat i szukać tatusia, który sobie poszedł z naszego
>> Vaulta (numer 101) bez nas.
> Po czym okaże się że tatuś będzie głównym Złym i będzie mozliwość rozwalenia
> go lub dołączenia do niego. Obym nie wykrakał.

I'm your father Luke ;-) No pisałem, że zrzynają ze Star Warsów. Zresztą jak
obejrzysz teaser to pod koniec, jak już się pojawi ten koleś z BoS, to
słychać astamtyczny oddech Vadera ;8)



>> - będzie gore i przemoc, np jak trafimy kogoś śmiertelnie w głowę, to ona
>> eksploduje, a cała akcja będzie zwolnionym tempie, z kamerą obracającą się
>> dookoła pędzącej kuli, która rozpruje głowę tego nieszczęśnika.
> Nie wyobrażam sobie tego. Obracającą się wokół jakiej osi?

Z tego co zrozumiałem z opisu w Game Informerze, to obracać się będzie w
momencie zbliżania do głowy nieszczęśnika. Czyli pewnie obrót po osiach XY
(ba może nawet Z!), coby penetracja czaszki była "filmowa" ;-) Mi by tam
wystarczyła zwykła eksplozja czerepu/ręki/nogi/innej części ciała, bez
Matriksowych piruetów kamery, ale jak widać, dla odbiorców to by nie było
wystarczające gore.



>> się to chyba te elementy, mające zapewnić, że Fallout nie będzie grą dla
>> dzieci...
> Dlatego dzieci w F3 nie będzie :-)

Dzieci mają być, ale jeszcze devsi nie zdecydowali co z nimi będzie można
zrobić...



>> - piszą, że trzeba będzie wybierać między frakcjami (a nie tak jak w
>> TESach być we wszystkich naraz), a wybory mają dotyczyć nie tylko
>> dobra/zła, ale także odcienia szarości. Ja w to nie wierzę ;-)
> A rozgrywka będzie przewidziana na - UWAGA UWAGA! - całe 17 godzin gry!!!
> Obym znów nie wykrakał.

E tam. Zrzędzisz. Jak na razie Bethesda pokazała, że woli ciąć możliwości
wyboru niż długość.

> Ja po prostu chciałbym ponownie zobaczyć grę RPG w której nie jest łatwo, w
> której miecze i w ogóle broń biała są wielkości pozwalającej na udźwignięcie
> ich z ziemi przez dwóch silnych mężczyzn, rozgrywka przewidziana jest na
> więcej czasu niż potrzeba na ściągnięcie następnego wielkiego hitu mułem, i
> w ogóle.

Ale to chyba jednak nie w Falloucie ;-)


Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży
To, że już więcej do niej nie należę..." - KNŻ

Lost

unread,
Jun 19, 2007, 5:55:42 AM6/19/07
to

>> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
> z
>> tego Fallouta ma być:
>> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
>>
>> Cóż:
>> - FPP/TPP do wyboru
>> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.
>
> TPP/FPP i walka w real-time z aktywna pauza? co za bzdura...

pewnie system walki bedzie przypominal ten z KOTORa, ktory bzdurny nie byl


Mandella

unread,
Jun 19, 2007, 3:01:51 PM6/19/07
to

Użytkownik "Lost" <lo...@losted.pm> napisał w wiadomości
news:f58a07$q4e$1...@nemesis.news.tpi.pl...

Tam nie bylo zadnych punktow, ktore by sie regenrowaly w real-timie. Jak to
sobie wyobrazasz, standardowy shooter przez polowe walki, i niby turowka
przez polowe? Kompletna bzdura.

M.


Krzysztof Duda

unread,
Jun 20, 2007, 2:09:35 AM6/20/07
to
W sobotę, 16.06.2007 o 09:21:55, Krzysztof Duda napisał:

> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co z
> tego Fallouta ma być:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877

Pojawiły się uzupełniające informacje do tego artykułu:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37018

Osobom wrażliwym radzę nie czytać odowiedzi na pierwsze pytanie, dotyczące
dialogów. Za to dalej jest trochę dokładniejszy opis systemu walki.


Pozdrawiam
--
Krzysztof Duda mail: kduda [at] aster.pl

"...A ja zamykam oczy. Bóg jest wielki,
lecz większy jest ten co Go stworzył..." - KS

Daniel Chlodzinski

unread,
Jun 20, 2007, 2:23:39 AM6/20/07
to

"Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> wrote in message
news:1y1ydmloxv9aw$.dlg@dudak.aster.net.pl...

>W sobotę, 16.06.2007 o 09:21:55, Krzysztof Duda napisał:
>
>> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
>> z
>> tego Fallouta ma być:
>> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
>
> Pojawiły się uzupełniające informacje do tego artykułu:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37018
>
> Osobom wrażliwym radzę nie czytać odowiedzi na pierwsze pytanie, dotyczące
> dialogów. Za to dalej jest trochę dokładniejszy opis systemu walki.

LOL dialog tree, no ale przeciez nie napisza nowego silnika pod fallouta
:-).
Co do systemu walki to cos mi sie wydaje ze to bedzie taki max payne. Bedzie
realtime i opcja pauzy, w ktorej bedziemy mogli sobie wycelowac dokladnie i
strzelic w nogi, glowe,reke zuzywajac na to AP (w maksie byla to energia do
slow motion). Po odpauzowaniu gra ruszy i po jakims czasie znowu nam
naladuje AP ( tak jak w MP). Trzeba to zobaczy w praniu, ale ja nie
narzekam, oblivion mi sie podobal, oblivion w postnuklearnym swiecie bedzie
mi sie podobal jeszcze bardziej. Jesli jeszcze modowalnosc gry bedzie taka
jak obliviona to zycie nie umierac.

Daniel

Daniel Chlodzinski

unread,
Jun 20, 2007, 2:26:52 AM6/20/07
to

"Krzysztof Duda" <kris...@costam.wp.pl> wrote in message
news:1y1ydmloxv9aw$.dlg@dudak.aster.net.pl...
>W sobotę, 16.06.2007 o 09:21:55, Krzysztof Duda napisał:
>
>> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co
>> z
>> tego Fallouta ma być:
>> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877
>
> Pojawiły się uzupełniające informacje do tego artykułu:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37018
>
> Osobom wrażliwym radzę nie czytać odowiedzi na pierwsze pytanie, dotyczące
> dialogów. Za to dalej jest trochę dokładniejszy opis systemu walki.
> Pozdrawiam

I jeszcze jedno
"If you are a fan who is adamantly against some significant changes to the
way gameplay occurs in the Fallout series, I'm going to tell you right now
and save you the disappointment: I don't think you'll like Fallout 3.
However, if you're a fan of the Fallout universe, of the unique look of the
world, of the moral ambiguity, of the dark and often violent humor, and the
invigorating branching story paths, then everything about what I've seen of
Fallout 3 should please you."

Czyli to co zawsze myslalem na temat fallout + Bethesda, jesli ktos musi
miec izometryczny view i tury to nich meczy alfe F3 i gra poraz setny w
f1/f2. Jesli natomiast ktos kocha fallouta za jego klimat i swiat to F3
zrobiony bethesde mu sie spodoba.

Daniel

Tomasz

unread,
Jun 20, 2007, 5:43:29 AM6/20/07
to
On Jun 20, 8:26 am, "Daniel Chlodzinski" <d...@spam.precz> wrote:
> "Krzysztof Duda" <kriss...@costam.wp.pl> wrote in message

Dokładnie - ja oczekuję przede wszystkim klimatu (ocierającego się o
absurd rodem z Monty Python'a) i fabuły. Tak prawdę mówiąc to system
walki w F1 i F2 był niespecjalny, sprawdzał się, ale był potwornie
męczący - Tactics miał to IMO lepiej rozwiązane, ale Tactics ssie
fabularnie - w Obliviona nie grałem, ale system walki z pauzą był
zdaje się w Neverwinterze - i bardzo mi odpowiadał. Sam rzut IZO jest
moim skromnym zdaniem poronionym pomysłem, "wyzwolona" kamera to jest
to co bym chciał (wtedy nie ma znaczenia czy widok jest zza pleców czy
z góry czy z oczu przeciwnika) - ponieważ można wtedy dokładnie
obejrzeć każdy element pola walki, co w IZO czasem doprowadza do
białej gorączki.

--
Tomasz

Temujin

unread,
Jun 20, 2007, 5:46:11 AM6/20/07
to
Daniel Chlodzinski pisze:

> Jesli natomiast ktos kocha fallouta za jego klimat i swiat to F3
> zrobiony bethesde mu sie spodoba.

Tak, zwłaszcza ten supermutant z macą +1 w łapie jak na screenshocie.
O ile teaser nastroił mnie całkiem pozytywnie - to po tym artykule
zaczynam się bać.

T.

Jacek Wesołowski

unread,
Jun 20, 2007, 5:45:55 AM6/20/07
to
W wiadomości news:f5astt$5j7$1...@news.onet.pl Temujin pisze, co następuje:


No nie żartuj, przecież bardzo podobnymi wymachiwali w poprzednich
częściach.

Pozdr.

--
zill Jacek Jakub Wesołowski
evil pl

Temujin

unread,
Jun 20, 2007, 5:53:27 AM6/20/07
to
Jacek Wesołowski pisze:

> No nie żartuj, przecież bardzo podobnymi wymachiwali w poprzednich
> częściach.
>
> Pozdr.

Znaczy się w Morrowindzie i Oblivionie? Pełna zgoda. ;>

Pozdrawiam.
T.

Tomasz

unread,
Jun 20, 2007, 5:54:04 AM6/20/07
to

IMHO przesadzasz ;-) Np. poniższy punkt:

Q: Can you play the game without doing any combat?
A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask
the development team about it. On a general level, they did say that
they're trying to build multiple solutions into almost any quest or
situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were
very useable routes to overcome different obstacles. Whether you'll be
able to play through the whole game without committing any violence is
a point they're still hammering out, to my memory.

jest moim zdaniem bardzo pozytywnie nastrajający ;-)

--
Tomasz

Temujin

unread,
Jun 20, 2007, 6:03:20 AM6/20/07
to
Tomasz pisze:

> IMHO przesadzasz ;-) Np. poniższy punkt:
>
> Q: Can you play the game without doing any combat?
> A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask
> the development team about it. On a general level, they did say that
> they're trying to build multiple solutions into almost any quest or
> situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were
> very useable routes to overcome different obstacles. Whether you'll be
> able to play through the whole game without committing any violence is
> a point they're still hammering out, to my memory.
>
> jest moim zdaniem bardzo pozytywnie nastrajający ;-)
>
> --
> Tomasz

Ja zaczynam się bać, nie napisałem że przekreślam.
Ale podobne teksty z pionu marketingu latają przed
wydaniem każdego tytułu.

T.

Flagellum Dei

unread,
Jun 20, 2007, 6:02:39 AM6/20/07
to
Dnia Wed, 20 Jun 2007 02:54:04 -0700, Tomasz napisał(a):

> jest moim zdaniem bardzo pozytywnie nastrajający ;-)

I temu takie teksty mają głównie słuzyć, tj. pozytywnie nastrajać do kupna
tego bethesdowego F3.

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
e-mail: http://tinyurl.com/gj6xk
Flaguś jest strasznie miły, choć nieco wstydliwy. (c)diuka

Tomasz

unread,
Jun 20, 2007, 6:22:11 AM6/20/07
to
On Jun 20, 12:02 pm, Flagellum Dei <t...@for.spam> wrote:
> Dnia Wed, 20 Jun 2007 02:54:04 -0700, Tomasz napisał(a):
>
> > jest moim zdaniem bardzo pozytywnie nastrajający ;-)
>
> I temu takie teksty mają głównie słuzyć, tj. pozytywnie nastrajać do kupna
> tego bethesdowego F3.

A inne mają być rzetelne i dające obraz ?:P

--
Tomasz

Flagellum Dei

unread,
Jun 20, 2007, 6:32:19 AM6/20/07
to
Dnia Wed, 20 Jun 2007 03:22:11 -0700, Tomasz napisał(a):

>> I temu takie teksty mają głównie słuzyć, tj. pozytywnie nastrajać do kupna
>> tego bethesdowego F3.
>
> A inne mają być rzetelne i dające obraz ?:P

Jakie inne? Sama gra pokaże jak jest naprawdę.

Daniel Chlodzinski

unread,
Jun 20, 2007, 6:59:12 AM6/20/07
to

"Temujin" <grz...@bc.cy> wrote in message news:f5astt$5j7$1...@news.onet.pl...

A tam od razu bac. Najlepsza jest ta drama na forum nma o dialog tree. Ja
rozumiem ze system dialogwy z Morka i Obliviona jest srednio dobry, ale
przeciez w dobrej grze nie chodzi o system dialogowy ale o tresc tych
dialogow. Plakanie ze F3 bedzie zly bo ma dialog tree bez zaglebiania sie j
tresc jaka ten dialog tree ma pokazywac jest smieszne.

Daniel


Tomasz

unread,
Jun 20, 2007, 8:41:03 AM6/20/07
to
On Jun 20, 12:59 pm, "Daniel Chlodzinski" <d...@spam.precz> wrote:
> "Temujin" <grzh...@bc.cy> wrote in messagenews:f5astt$5j7$1...@news.onet.pl...

Dokładnie mam te same odczucia. Ze zwrotu "Obvilion Dialogue Style"
to cały mechanizm wyniuchano. TPP jest zły bo maniacy kochają tylko
IZO (chociaż IMO będzie można sobie kamerą i IZO ustawić), etc. Lepiej
poczekać na trailer'a z gameplaya (sądząc po screenshotach ma duże
szanse na pokazanie się na E3) ewentalnie na pierwszą betę.

--
Tomasz

gangrel

unread,
Jun 20, 2007, 2:53:33 PM6/20/07
to
Dnia Sat, 16 Jun 2007 09:21:55 +0200, w wiadomości
<news:1v5ghta8...@dudak.aster.net.pl> na pl.rec.gry.komputerowe.rpg
użyszkodnik *Krzysztof Duda* zmajstrował następującą wypowiedź:

> Witam,


> Już się pojawiły skany z Game Informera. Można się wreszcie doweidzieć co z
> tego Fallouta ma być:
> http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=36877

Witam
Czy ktoś może zapisał sobie te skany na dysku? Bo wcześniej widziałem, że
były, ale nie miałem czasu poczytać. A teraz chciałem sie za to zabrać i
patrze, że nie ma :/
--
| Jakub 'gangrel' Hamczyk | www.gangrel.3d.pl |gg:1079513 |icq:222103719 |
| |
| Twój kot wybrałby GOBLIKON - www.goblikon.org |
| |

Karol Papała

unread,
Jun 20, 2007, 3:32:38 PM6/20/07
to
gangrel wrote in news:15zeede6p9ezx$.1bkpq08suxj3n$.d...@40tude.net:

> Czy ktoś może zapisał sobie te skany na dysku? Bo wcześniej widziałem, że
> były, ale nie miałem czasu poczytać. A teraz chciałem sie za to zabrać i
> patrze, że nie ma :/

http://www.n4g.com/News-45823.aspx

--
Pozdrawiam,
Karol Papała

gangrel

unread,
Jun 20, 2007, 9:30:33 PM6/20/07
to
Dnia Wed, 20 Jun 2007 19:32:38 +0000 (UTC), w wiadomości
<news:Xns9955DA6042C22ka...@127.0.0.1> na
pl.rec.gry.komputerowe.rpg użyszkodnik *Karol Papała* zmajstrował
następującą wypowiedź:

Dzięki

Lost

unread,
Jun 21, 2007, 5:50:48 AM6/21/07
to
>> >> - FPP/TPP do wyboru
>> >> - gra w czasie rzeczywistym plus możliwość pauzowania w trakcie walki.
>> >
>> > TPP/FPP i walka w real-time z aktywna pauza? co za bzdura...
>>
>> pewnie system walki bedzie przypominal ten z KOTORa, ktory bzdurny nie
>> byl
>
> Tam nie bylo zadnych punktow, ktore by sie regenrowaly w real-timie. Jak
> to
> sobie wyobrazasz, standardowy shooter przez polowe walki, i niby turowka
> przez polowe? Kompletna bzdura.

nie wiem jak to bedzie wygladalo, jednak skreslanie produkcji po obejrzeniu
nic niemowiacego teasera i kilku przeciekow z gry, ktora pewnie nie jest
wczesna alpha jest troche niesprawiedliwe, niesadzisz?
Poczekajmy do bety i zobaczymy co Bethesda zrobi. Gorzej niz kilku ostatnich
produkcji fallouto-podobnych byc chyba juz nie moze.

0 new messages